کد خبر: 190602137593
اخبار شرکت هابانک و بیمه

درک صحیح بانک شهر و شهرداری ها از نیازها و ظرفیت های یکدیگر

معاون امور شهرداری های بانک شهر با اشاره به برگزاری های نشست های تخصصی میان این بانک و مدیریت شهرهای مختلف کشور به خصوص کلان شهرها، عنوان کرد: خوشبختانه شاهد درک صحیحی میان بانک شهر و شهرداری ها برای رفع نیازها و استفاده از ظرفیت های یکدیگر هستیم.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر ، محسن رنجبر با اشاره به تشکیل و فعالیت معاونت امور شهرداری ها در بانک شهر، گفت: این معاونت با تدبیر مدیرعامل بانک و با هدف خدمات رسانی و حمایت از برنامه های شهرداری ها برای بهره مندی شهروندان از خدمات برتر شهری به فعالیت پرداخته است.

رنجبر با بیان اینکه منابع شهرداری های کشور همانند هر کسب و کار دیگری طی چند سال اخیر با کاهش مواجه شده است، تصریح کرد: در همین راستا بانک شهر تلاش کرده است به عنوان مشاور مالی در کنار مدیریت شهری قرار بگیرد تا استفاده آنها از ظرفیت های بازار پول و سرمایه شتاب گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز سازوکار ارتباط و همکاری ها میان بانک شهر و شهرداری ها به درستی تعریف شده است، خاطرنشان ساخت: در دوره جدید مدیریتی در بانک شهر تلاش شده است، شهرداری ها از یک سازمان صرفا تسهیلات گیرنده از شبکه بانکی به یک سازمانی ارزش افزا برای شهر و شهروندان تبدیل شوند.

معاون امور شهرداری های بانک شهر با تاکید بر اینکه ارائه خدمات نوین و متنوع شهری از سوی شهرداری ها توانسته شاخصه های کیفیت زندگی شهروندان را بهبود بخشد، گفت: ما نیز در بانک شهر تلاش می کنیم با حمایت از این نهاد خدماتی و اجتماعی سطح رضایتمندی شهروندان را ارتقاء بخشیده و در ایجاد توسعه پایدار شهری نقشی مهم داشته باشیم.

رنجبر در پایان با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت روش های نوین تامین مالی همانند اوراق صکوک، اوراق اجاره و اوراق مرابحه در بانک شهر وجود دارد، تاکید کرد: قطعا با هم‌افزایی بیشتر، افزایش تعاملات دو سویه و تقویت همکاری مؤثر شهرداری ها و بانک شهر، خواهیم توانست ضمن ایجاد رشد و توسعه اقتصادی شهری شاهد خدمت رسانی شایسته به شهروندان در سراسر ایران اسلامی باشیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا