کد خبر: 15120073072
اخبار شرکت ها

دریافت تندیس زرین صنعت برگزیده سبز کشور برای دومین سال پیاپی توسط پتروشیمی مارون

پتروشیمی مارون به عنوان صنعت برگزیده سبز کشور موفق به دریافت تندیس زرین از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست در بیست و سومین همایش ملی واحد های صنعتی و خدماتی سبز کشور شد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون،بیست و سومین همایش ملی واحد های صنعتی و خدماتی سبز کشور در ۱۵ اسفند ماه سال جاری،با حضور دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و جمعی از مدیران و فعالان صنعتی و خدماتی برگزیده کشور، در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد.

در این دوره از همایش ملی صنعت و خدمات برگزیده کشور،شرکت پتروشیمی مارون بهمراه پنج واحد صنعتی دیگر موفق شدند”تندیس زرین” و عنوان صنعت برگزیده سبز ملی که بالاترین درجه ای زیست محیطی برای صنایع می باشد را به خود اختصاص دهد.

پتروشیمی مارون پیش از این نیز موفق به کسب “تندیس زرین” در بیست و دومین دوره از همایش ملی واحد های صنعتی و خدماتی سبز شده بود که استمرار موفقیت این شرکت در رسیدن به این دستاورد بی نظیر و انتخاب به عنوان صنعت برگزیده سبز ملی برای دومین سال پیاپی از بین تمام صنایع کشور،نشان از تعهد مدیریت شرکت نسبت به حفاظت از محیط زیست و توسعه ای پایدار و پیگیری مستمر واحد محیط‌زیست مجتمع و کارکنان در تحقق اهداف زیست محیطی می‌باشد.

همایش واحد های صنعتی و خدماتی سبز در پایان هر سال از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور در راستای حفاظت از محیط‌زیست و به منظور تشویق واحد های صنعتی و خدماتی و همچنین ترویج فرهنگ محیط‌زیست و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه ای کنترل و کاهش آلاینده‌های محیط‌زیستی و ایجاد فضای رقابتی برگزار می‌شود

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا