کد خبر: 090902144800
اخبار شرکت هابانک و بیمه

در ادامه بازدیدهای استانی؛ خوزستان، میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

دکتر آقادادی در آستانه روز گرامیداشت بیمه در سرپرستی بیمه کوثر در استان خوزستان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی به منظور بازدید از سرپرستی استان خوزستان در این استان حضور یافته و در جریان امور خدمت‌رسانی این سرپرستی قرار گرفت.

در بخش دیگر این بازدید، مراسم تکریم و معارفه مدیر سرپرستی خوزستان برگزار و از زحمات آقای محسن ترابی پور مدیر پیشین سرپرستی تقدیر و سرکار خانم اسما یاوری به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

در این بازدید یک روزه که با همراهی تعدادی از معاونین و مدیران بیمه کوثر انجام شد، همکاران سرپرستی گزارشی از میزان فروش، نحوه ارائه خدمات و عملکرد شبکه فروش به مدیرعامل شرکت ارائه کردند.

ایشان در راستای بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان در استان خاطرنشان کرد: لازم است همواره در حین انجام امور و خدمت‌رسانی به مشتریان شعار «کوثر، خیرکثیر» را در نظر داشته باشیم و جلب رضایتمندی در رأس امور قرار گیرد.

دکتر آقادادی با اشاره به طبع بلند و نجابت مردم شریف خوزستان، آنها را لایق دریافت خدمات سریع و با کیفیت دانست و افزود: در آستانه گرامیداشت روز بیمه، این روز را به همه شما فعالان حوزه صنعت بیمه تبریک گفته و شما را به تکریم بیش از پیش مشتریان عزیزمان سفارش می‌کنم.

در پایان این دیدار دکتر آقادادی پاسخگوی سؤالات و پیشنهادات همکاران سرپرستی و شبکه فروش خوزستان بود و نکاتی را به آنها یادآور شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا