کد خبر: 020902144134
اخبار شرکت هابانک و بیمه

در ادامه بازدید از سرپرستی های استانی؛ حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد

دکتر آقادادی به همراه برخی از معاونین و مدیران شرکت به منظور بازدید و رصد عملکرد سرپرستی کهگیلویه و بویراحمد در این استان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت و هیئت همراه در جلسه‌ای با همکاران و شبکه فروش استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار داشته و در جریان امور مربوط به این استان قرار گرفتند. در بخش دیگر این بازدید، مراسم تکریم و معارفه مدیر سرپرستی کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از زحمات آقای هادی صفایی‌زاده مدیر پیشین سرپرستی تقدیر و امین اله دانا به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

دکتر آقادادی ضمن اشاره به افق‌های بیمه کوثر بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشتریان تاکید و این مهم را عامل اصلی کسب رضایتمندی و افزایش سودآوری عنوان کرد و افزود: تحقق اهداف و برنامه‌های ابلاغی شرکت در تحقق شعار «کوثر، خیرکثیر» یک کار تیمی است و باید با کمک و همدلی کارکنان و شبکه فروش استان این امکان فراهم شود و ایشان سطح مناسب فروش شرکت را ناشی از اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک دانست.

مدیرعامل بیمه کوثر در آستانه هفته بیمه که با شروع زنگ بیمه از روز هفتم آذرماه آغاز و تا روز ملی بیمه سیزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت، بر همدلی و تلاش بیش از پیش در جهت توسعه و پویایی شبکه فروش و رسیدن به اهداف بیمه کوثر و خدمت‌رسانی تاکید ویژه کردند.

در پایان این دیدار دوستانه از فعالیت‌ها و اقدامات همکاران قدردانی و نظرات و پیشنهادات آنها مطرح گردید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا