کد خبر: 230302129770
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

در انتهای معاملات بازار سرمایه: شاخص کل بورس سبز پوش شد

شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۷۵۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۱۶۹ واحدی ایستاد.

امروز سه شنبه  (۲۲  خرداد)شاخص کل بورس با رشد ۸۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۵۰۳ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۷۵۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۱۶۹ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۵۵۱ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «رمپنا» و «شبندر» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وبملت»، «پی باد» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۶۶۶ واحدی روی پله ۷۳۰ هزار و ۴۱۲ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۲۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۵۵۱ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۱۰۷ واحدی روی پله ۲۷ هزار و ۶۲۶ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۸۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک ها» و «انبوه سازی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های پتایر، بکام، ولصنم بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شفا، کسعدی و واعتبار بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های وگستر، سپیدار و آ س پ بیشترین افزایش قیمت و سهام زشریف، اوان و غفارس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های شهر، سپر و افران بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و فیروزا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، عالیس و آوند بیشترین عرضه فروش را نماد‌های آوند، ثبات و اعتماد در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

افران، جهش و وبملت بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وبملت، شستا و جهش بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۵۰۴، داریک و اراد ۱۲۷ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، نخل ۲ و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا