کد خبر: 010502133500
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

در انتهای معاملات ثبت شد؛ اُفت بیش از ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۱۸۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۹۷۶ هزار و ۹۴۴ واحدی ایستاد.

یکشنبه (۱ مرداد) شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۱۹۸ واحدی در ارتفاع ۱ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۹۳۵ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۱۸۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۹۷۶ هزار و ۹۴۴ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان رسید. «شبندر»، «فارس» و «شتران» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شتران»، «شبریز» و «شهر» سه نماد پر تراکنش بودند.

مطالب پیشنهادی

شاخص کل هم وزن با رشد ۲ هزار و ۶۰ واحدی روی پله ۷۰۲ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۱۱۰ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۷۰۷ واحدی روی پله ۲۶ هزار و ۴۷۸ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز فراورده های نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۴۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

شتران ۲، افران و شتران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شتران۲ ، شتران و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

کارا، پاداش و اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا۲ و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا