کد خبر: 290103156494
جامعه و فرهنگ

در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی از آغاز طرح تا پایان فروردین؛ شناسایی و ساماندهی ۵۵۹ معتاد متجاهر و جمع آوری ۱۹۵ تن پسماند در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: از زمان شروع طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی تاکنون، ۵۵۹ نفر معتاد متجاهر در نواحی پنجگانه شناسایی و ساماندهی و همچنین ۱۹۵ تن انواع پسماند از معابر شهری و محل های دپوی غیر مجاز زباله جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی در مناطق بیان کرد: این طرح در محلات نواحی ۵ گانه با کنترل و نظارت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: براساس دستورالعمل صادر شده مبنی بر جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، این طرح در تمامی معابر، فضاهای بی‌دفاع شهری و بزرگراه‌های نواحی پنجگانه در حال اجرا است و تاکنون ۵۵۹ نفر معتاد متجاهر و بی خانمان شناسایی و در مراکز تعیین شده ساماندهی شدند.
به گفته این مسئول بیشترین معتاد متجاهر به تعداد ۲۸۰ نفر در ناحیه سه و کمترین آن ۷۰ نفر در ناحیه یک شناسایی شده اند.

اخگر پور با اشاره به توقف فعالیت عوامل جمع آوری غیر مجاز پسماند خشک در قالب طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد: از آغاز اجرای طرح ۱۹۵ تن انواع پسماند جمع آوری و نسبت به توقیف ۷۲ مورد چرخ دستی، ۲۶ دستگاه موتور سه چرخ،۱۰ دستگاه خودرو وانت و جلوگیری از ادامه فعالیت ۸ مرکز غیر مجاز تفکیک پسماند اقدام شده است.

سرپرست شهرداری منطقه در ادامه به اجرای طرح یکپارچه جمع آوری پسماند اشاره کرد و گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های اجرای طرح نوماند در منطقه، جمع آوری پسماند خشک به شیوه هوشمند انجام می شود و با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در تفکیک پسماند از مبداء، برنامه های آموزشی و فرهنگی در مدارس، مساجد و مراکز آموزشی و فرهنگی در حال اجرا است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا