کد خبر: 280901113372
اخبار شرکت ها

در عمل به مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی لامرد اهتمام ویژه ای خواهیم داشت

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در اولین جلسه شورای اداری پس از انتصاب، به ارائه نظر و تبیین دیدگاه ها در جهت تسریع در رشد و توسعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس فتاحی که در جمع هیت مدیره، مدیران و مسئولین سایت انرژی بر منطقه ویژه اقتصادی لامرد سخن می گفت با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند در لامرد افزود: من به تمام نقات قوت این شهر به چشم ظرفیت می نگرم و می بایست از همه این ظرفیت‌ها استفاده کرد. وی توسعه شهرستان را منوط به توسعه و گسترش منطقه ویژه اقتصادی لامرد قلمداد کرد و تصریح نمود: توسعه یک هویت جمعی است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که به تنهایی باعث رشد و توسعه منطقه‌ شده است.

او در ادامه تصریح کرد: به موازات توسعه زیرساخت ها باید در جذب سرمایه‌گذاری هم ورود جدی کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد ایجاد و پرورش منابع درآمد پایدار را در جهت توسعه و ثبات منطقه ویژه بسیار حائز اهمیت دانست.

فتاحی در ادامه به مقوله مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه پرداخت و افزود: باید در عمل به مسئولیت های اجتماعی اهتمام بورزیم. منطقه ویژه اقتصادی لامرد در عین حالی که بحث ملی را پیگیری می کند باید برای مردم لامرد هم عواید و منافعی داشته باشد.

در پایان او خاطرنشان کرد که منطقه ویژه اقتصادی لامرد باید از طرح به سمت تبدیل شدن به یک سازمان و شرکت حرکت کند و شرکت منطقه ویژه اقتصادی لامرد را استوارتر، پایدارتر و با ساختاری بزرگتر پدیدار سازد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا