در عمل به مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی لامرد اهتمام ویژه ای خواهیم داشت

  کد خبر: 280901113372

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در اولین جلسه شورای اداری پس از انتصاب، به ارائه نظر و تبیین دیدگاه ها در جهت تسریع در رشد و توسعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس فتاحی که در جمع هیت مدیره، مدیران و مسئولین سایت انرژی بر منطقه ویژه اقتصادی لامرد سخن می گفت با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند در لامرد افزود: من به تمام نقات قوت این شهر به چشم ظرفیت می نگرم و می بایست از همه این ظرفیت‌ها استفاده کرد. وی توسعه شهرستان را منوط به توسعه و گسترش منطقه ویژه اقتصادی لامرد قلمداد کرد و تصریح نمود: توسعه یک هویت جمعی است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که به تنهایی باعث رشد و توسعه منطقه‌ شده است.

او در ادامه تصریح کرد: به موازات توسعه زیرساخت ها باید در جذب سرمایه‌گذاری هم ورود جدی کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد ایجاد و پرورش منابع درآمد پایدار را در جهت توسعه و ثبات منطقه ویژه بسیار حائز اهمیت دانست.

فتاحی در ادامه به مقوله مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه پرداخت و افزود: باید در عمل به مسئولیت های اجتماعی اهتمام بورزیم. منطقه ویژه اقتصادی لامرد در عین حالی که بحث ملی را پیگیری می کند باید برای مردم لامرد هم عواید و منافعی داشته باشد.

در پایان او خاطرنشان کرد که منطقه ویژه اقتصادی لامرد باید از طرح به سمت تبدیل شدن به یک سازمان و شرکت حرکت کند و شرکت منطقه ویژه اقتصادی لامرد را استوارتر، پایدارتر و با ساختاری بزرگتر پدیدار سازد.

خروج از نسخه موبایل