کد خبر: 300802143941
اخبار شرکت هابانک و بیمه

در همایش بانکداری الکترونیک از محصول جدید ایران زمین “بانکیدو” رو نمایی شد

در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما غرفه بانک ایران زمین از محصول “بانکیدو” که برای ارتقای سواد مالی و بانکی کودکان و نوجوانان طراحی شده است رونمایی شد.

به گزارش عصر اقتصاد، آقای آرین آزادیان مدیر نوآوری مرکز نوآوری بانک ایران زمین در خصوص این رونمایی گفت: ما از اواخر سال گذشته بخش استارتاپ استودیو مرکز نوآوری ایران زمین را افتتاح کردیم. با گردهمایی متخصصین حوزه‌های مختلف در زمینه تکنولوژی و نوآوری و استعدادهای درخشان که در این حوزه اکوسیستم وجود داشتند توانستیم یک تیم بسیار مستعد و متحد را تشکیل دهیم.

اولین محصولی که رونمایی کردیم محصول “بانکیدو” است که این محصول یک محصول برای ارتقای سواد مالی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها است در کنار آن ارائه خدمات مالی و بانکی به خانواده‌ها بالاخص به کودکان و نوجوانان را داریم.

همچنین مباحث آموزشی متنوعی در زمینه‌های مالی و بانکی برای بچه‌ها فراهم آورده‌ایم، این موضوع با بازی سازی متنوع که برای جذب بیشتر کودکان به این فضای آموزشی و مفاهیم استانداردی که بر اساس نرم‌های بین‌المللی طراحی شده است کمک کننده است. ا

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا