کد خبر: 12050040416
روزنامهعصر انقراض (طنز)

دسته گل محمدی خوش‌آمدی خوش‌آمدی(طنز)

راضیه حسینی

بالاخره دولت روحانی هم تمام شد و رئیس‌جمهوری تازه، سرکار آمد.

از همین‌جا خدمت آقای رئیسیِ قدم‌خیر، سلام عرض می‌کنیم. چه خوب شد که بالاخره آمدید و ما را از دوران سیاه و تاریک آقای روحانی نجات دادید. البته آن بنده خدا هم رئیس‌جمهوری بدی نبود، فقط خیلی بدشانس بود و دست به هرچه می‌زد با خاک یکسان می‌شد. از آب و برق بگیرید، تا واکسن و سرم.ولی مطمئنیم شما که بیایید همه چیز خود‌به‌خود حل می‌شود. خیلی سریع، فوری و انقلابی بدون این‌که اصلاً نیاز به انجام کاری باشد، قدرتی پروردگار همه جا گلستان می‌شود.

 از آسمان باران واکسن کرونا، از هر نوعی که بخواهیم، می‌بارد. کافی است واکسن را برداریم و به مراکز واکسیناسیونی که از خلوتی مگس‌پرانند، برویم.  مراکزی که پرستارها هرکدام با یک شاخه گل سرخ در انتظارمان هستند و ما را روی یک صندلی مخصوص ماساژدهنده به همراه سیستم خنک‌کننده می‌نشانند، تا در زمان تزریق واکسن ریلکس و آرام باشیم.

 آقای رئیسی، به محض نشستن‌تان بر صندلی ریاست‌جمهوری، کارون لبریز از آب شیرین می‌شود. گاومیش‌ها آن‌قدر آب می‌خورند که هرکدام با شکم‌های ورم‌کرده یک ور می‌افتند.

هواپیماهای آب‌پاش طوری زیاد می‌شوند که باغچه‌ خانه‌های مردم هم با آنها آبیاری می‌شود. دلار، دوهزار و پانصد و بیست تومان می‌شود. شاخص بورس، تابلوی نمایش را پاره می‌کند و همین‌طور اوج می‌گیرد. آمریکایی‌ها خودشان برجام را با تمام موارد موردنظر ایرانی‌ها امضا و تقدیم شما می‌کنند. البته با کلی عذرخواهی و شرمندگی بابت این‌همه تأخیر. بیچاره‌ها تقصیری نداشتند همه‌ا‌ش به‌ خاطر سنگینی قدم دولت قبل بود.  اگر شما همان چهار سال پیش آمده بودید، ترامپ را هم به زانو درمی‌آوردید.

دیگر نه‌تنها نگران خاموشی نخواهیم بود، بلکه مازاد برق‌مان را به کشورهای نیازمند اطراف صادر می‌کنیم. پرونده خشکسالی هم برای همیشه بسته خواهد شد. طوری آبادانی و سرسبزی خواهیم داشت که مردم در کویر لوت مشغول نشاکاری برنج می‌شوند و در خوزستان هندوانه می‌کارند.

کاش زودتر می‌آمدید و ما مردم را نجات می‌دادید. حالا که فکر می‌کنیم می‌بینیم شعاردسته‌گل محمدی فقط برازنده‌ شماست و حتی می‌توانیم به «در واشد و گل آمد، آقارئیسی خوش‌آمد» هم اشاره‌ای کنیم. کلاً هرچه شعار گل و بلبلی است مال شما و هر چه خار و خاشاکی بدرقه دولت قبل.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا