کد خبر: 210202126964
اخبار شرکت ها

دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات صادراتی صنایع مس شهید باهنر

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا و امیر حسین نادری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از غرفه مس باهنر در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ( اکسپو ۲۰۲۳) بازدید و با فعالیتهای این شرکت آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی مس باهنر، در جریان این بازدید، وزیر کار ضمن تبریک انتخاب مس باهنر بعنوان صادرکننده نمونه، از تلاش و همت کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه صنعتی قدردانی کرد و افزود: همدلی و عزم راسخ کارکنان این شرکت و دیگر شرکت‌های فعال در عرصه صنعت کشور موجب رشد تولید و پیروزی ایران اسلامی در جنگ اقتصادی خواهد شد.

بنابراین گزارش، در ابتدای این بازدید ضیائی مدیرعامل مس باهنر در خصوص روند فعالیتها و چالش های پیش روی مس باهنر گزارشی ارائه کرد و گفت: صنایع مس باهنر باوجود توان بالا در حوزه صادرات که طی چند سال گذشته آن را بخوبی به اثبات رسانده، اکنون با چالش‌های جدی روبروست.

در پایان این گزارش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن تاکید برتداوم صادرات در مس باهنر، اهتمام بیشترمدیران برای رفع موانع صادراتی در مجموعه های شستا را خواستار شد و از مدیر عامل شستا خواست موضوع تامین کاتد مس باهنر از طریق نماینده صدرتامین در هیات مدیره ملی مس پیگیری‌ شود و مکاتبه باوزارت صمت نیز برای برطرف کردن موانع صادراتی این شرکت در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است مس شهید باهنر از شرکتهای تابعه هلدینگ سرمایه گذاری صدرتامین بزرگترین تولید کننده محصولات نیمه تمام مسی و برنجی و آلیاژهای مس در خاورمیانه است.

بر اساس این گزارش پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ با حضور تجار و مقامات بیش از ۷۰ کشور جهان، از۱۷ اردیبهشت ماه تا ۲۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاشده بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا