کد خبر: 18050041421
اخبار شرکت هابانک و بیمه

دعوت مدیرعامل پرسپولیس برای شرکت هواداران در جشنواره ۵ ستاره بانک گردشگری

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از همه هواداران این تیم خواست با عضویت در جشنواره ۵ ستاره بانک گردشگری، با حمایت‌های هر چه بیشتر این باشگاه را یاری کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک گردشگری، جعفر سمیعی گفت: هواداران پرسپولیس می‌توانند از طریق درگاه‌هایی که بانک گردشگری به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) ایجاد کرده، کارت هواداری دریافت کنند و با شرکت در جشنواره ۵ستاره، به باشگاه پرسپولیس کمک کنند.

او افزود: بانک گردشگری به عنوان اسپانسر اصلی همواره در کنار باشگاه پرسپولیس بوده و به تازگی نیز به پاس قدردانی از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از آنان قدردانی کرده است.

سمیعی ادامه داد: بانک گردشگری طرح‌های اقتصادی خوبی همچون کارت هواداری و جشنواره ۵ستاره برای باشگاه تدارک دیده که باشگاه از عواید این طرح‌ها بهره‌مند خواهد شد ضمن اینکه سبب می‌شود تا این باشگاه بهتر بتواند به تعهدات مالی بازیکنان و کادر فنی عمل کند.

او همچنین از مدیران عالی بانک گردشگری بابت اختصاص سهام به بازیکنان پرسپولیس تشکر کرد.

بانک گردشگری که در کسب موفقیت‌های ملی، بین‌المللی و تاریخی طی ۲سال اخیر نقش موثری داشته، تا سال ۱۴۰۱در تمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و …به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا