کد خبر: 23050196067
اقتصاد

دلار عقب نشینی کرد

قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۷۳ تومان اعلام شد. اما نرخ توافقی دلار نیز یک کانال عقب نشینی کرد و انروز در کانال ۲۸ هزار تومانی معامله شد. قیمت دلار در بازار آزاد نیز امروز عقب‌نشینی کرد.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۷ هزار و ۷۹۳ تومان و ۲۸ هزار و ۷۳ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۲۲ تومان افزایش داشت.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و  ۶۷۹ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۹۶۸ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۲۸ افزایش یافت.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۲۸ هزار و ۷۹۴ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۲۹ هزار و ۱۵۸ تومان در صرافی ها اعلام کرد.

میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۳۰ هزار و ۶۶۳ و ۳۱ هزار و ۴۱ تومان اعلام شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۲۸ هزار و ۷۳۱ تومان اعلام شد. امروز دلار با نرخ توافقی در قیمت های پایین تر از ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان نیز معامله شد.

همچنین تا ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۷ هزار و ۹۳۸ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و  ۸۲۴ تومان بود.

گفتنی است امروز دلار در بازار آزاد نیز مجددا کاهش یافت و تا لحظه ثبت این گزارش به رقم ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. اخبار مثبت مرتبط با مذاکرات هسته ای مهم ترین دلیل این کاهش قیمت عنوان می شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا