کد خبر: 16120073140
اخبار شرکت ها

دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ۱۴۰۰ در بندرعباس

دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ۱۴۰۰ در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه درهتل هرمز بندرعباس به همت شرکت فولاد هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش عصر اقتصاد، دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در تاریخ ۱۷ تا ۱۸ اسفندماه به میزبانی بندرعباس برگزار می‌شود.

این کنفرانس با سرفصل‌هایی همچون شناسایی آخرین تکنولوژی ها و دستاوردها در حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم فولاد، شناسایی مشکلات و نیازهای تکنولوژی و بومی‌سازی قطعات در جهت رفع موانع تئوریک توسعه‌ای و فناورانه، شناسایی تمام متصدیان و متخصصان داخلی و خارجی در زمینه فولادسازی و ریخته‌گری پیوسته و برنامه ریزی برای آینده، ارتقاء ارتباط بین صنعت و دانشگاه با نگاه تخصصی مورد نیاز صنعت فولاد کشور، توجه ویژه به نخبگان دانشگاهی فعال در حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم و معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در منطقه هرمزگان در خصوص تولید فولاد و نیازهای صنعتی فولاد سازان استان هرمزگان برگزار می‌شود.

در دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ۱۴۰۰، موضوعات مرتبط با بحث فرایند فولاد سازی و ریخته‌گری مداوم که شامل موارد ذیل است؛ بررسی خواهد شد.

۱-متالورژی و فرآیندهای کوره قوس الکتریک

۲-بهینه‌سازی مواد اولیه و فروآلیاژها

۳-متالورژی ثانویه و فرآیندهای آن

۴- مواد نسوز و کاربردهای آن

۵- فناوری های پیشرفته در ماشین های ریخته گری مداوم فولاد

۶- ریخته گری مداوم و محصولات آن

۷-جریان سیال و انجماد

۸- شبیه سازی و مدل سازی

۹-ریزساختار و خواص محصولات ریخته گری مداوم

۱۰-عیوب سطحی

۱۱-روانکاری و فلاکس های قالب

۱۲-فناوری‌های ارتقاء کارخانه های فولادسازی

۱۳-مدیریت انرژی

۱۴-انقلاب صنعتی چهارم، کلان داده ها و هوش مصنوعی

۱۵-پایداری و چالش های زیست محیطی

۱۶-آخرین راه حل ها در اقتصاد چرخشی

دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و سعی شده است که بیشتر زمان کنفرانس به ارائه و کارگاه‌های تخصصی این حوزه پرداخته شود.

نگاه تخصصی و عملیاتی به این کنفرانس از سایر جنبه‌های کنفرانس‌های عمومی که برگزار می‌شود پررنگ‌تر است.

در کنفرانس مذکور، ارائه تخصصی فولاد سازی توسط اساتید بین‌المللی به صورت مجازی خواهد بود و همچنین کارگاه‌های تخصصی توسط صنعت گران و پژوهشگران دانشگاهی ارئه می‌شود.

بخش ارائه مقالات دانشگاهی، صنعتی توسط پژوهشگران انجام خواهد شد. مباحث تجربه برتر و ایده برتر نیز مطرح می‌شود و رونمایی از یک محصول بومی‌سازی شده توسط شرکت فولاد هرمزگان در برنامه پیش بینی شده است

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا