کد خبر: 07120071542
بازارها و خدمات مالی

دو نهنگ بزرگ اتریوم، رمز ارز شیبا اینو خریدند

پلتفرم خدمات داده های رمزارزی WhaleStats در توییتی عنوان کرد که طی روز گذشته، دو نهنگ بزرگ اتریوم که در حال حاضر مقادیر عظیمی از توکن شیبا اینو را در اختیار دارند، هر یک بار بار دیگر تعداد بسیاری بالایی از توکن SHIB را خریداری کرده‌اند.

در مجموع، این خریدها بالغ بر ۱۰۵.۷ میلیارد توکن SHIB ارزش دارد.

در همین حال، دومین میم کوین بزرگ به روند صعودی خود ادامه می دهد.

بر اساس گزارش‌های اخیر WhaleStats، طی روز گذشته، دو نهنگ بزرگ اتریوم که در حال حاضر میلیون‌ها SHIB را هولد می کنند، مجددا میزان بسیار بالایی از این توکن را به ثروت رمزارزی خود افزودند.

در ۲۵ فوریه(۶ اسفند)، نهنگ شماره یک اتریوم بر اساس رده بندی پلتفرم WhaleStats که نام آن “Light” است ، ۴۹,۹۹۸,۹۱۶,۲۹۹ توکن شیبا اینو را خریداری کرد که معادل ۱,۲۱۱,۴۷۳ دلار است.

این سرمایه گذار درحال حاضر مجموعاً ۸۶۶,۸۹۶,۴۵۰ دلار از این رمزارز را در اختیار دارد که ۱۲.۴ درصد از سبد سرمایه گذارای رمزارزی آن را شکل می دهد. SHIB چهارمین دارایی بزرگ در موجودی رمزارز نهنگ ها است.

این نهنگ همچنین رمزارزهایی از قبیل RON و توکن های در رابطه با مک دونالد، یوتیوب و گوگل هولد می کند.

دومین سرمایه‌گذار بزرگ که موجودی SHIB خود را افزایش داده است ، در پلتفرم WhaleStats در جایگاه ۱۱ قرار دارد. این نهنگ نیز ۵۵,۸۰۲,۹۱۹,۱۵۸ توکن SHIB خریداری کرد که با میزان خریداری شده  نهنگ LIGHT تقریبا یکی است.

همچنین بنا بر گزارشات این پلتفرم ، شیبا اینو مجددا به فهرست ده دارایی دیجیتالی پیوست که نهنگ‌های اتریوم به دنبال خریداری آنها هستند . SHIB به همراه رمزارزهای FTX (FTT)، اتریوم و چندین استیبل کوین در این فهرست قرار دارد.

طی دو روز گذشته، این آلت کوین با رشد ۲۵ درصدی از سطح ۰.۰۰۰۰۲۰۷۶ دلاری به ۰.۰۰۰۰۲۵۹۴ دلاری رشد کرد.

اما در حال حاضر قیمت آن به سطح ۰.۰۰۰۰۲۴۶۸ دلاری عقب نشینی کرده است.

 منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا