کد خبر: 180502134889
اخبار شرکت هابانک و بیمه

دکتر ناصحی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار؛ خبرنگاران در مسیر اطلاع رسانی صادقانه گام بر می دارند

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، به مناسبت روز خبرنگار از تلاش، آگاهی رسانی و صداقت در انتقال اطلاعات و اخبار صحیح از سوی اصحاب رسانه و فعالان رسانه ای قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد که به نام روز خبرنگار در تقویم ثبت شده است نوشت: خبرنگاران پرچمداران آگاهی بخشی و روشنگری افکار عمومی در جامعه هستند،

متن پیام مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد در تقویم به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت مغتنمی است برای ادای احترام به مقام خبرنگاران که با نگاهی صادقانه، فعال و پویا اقدام به اطلاع رسانی دقیق و شفاف از مسائل جامعه دارند، خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان قشر شریف در انجام رسالت ذاتی خود دقیق و استوار گام بر می دارند، بدون شک این مساله سبب شده آحاد جامعه نسبت به رسانه ها اعتماد بیشتری داشته و رصد اخبار را از کانال مطبوعات و شبکه های اجتماعی دنبال کنند.

ذکر این نکته از اهمیت بسزایی برخوردار است که رشد روزافزون فناوری های ارتباط جمعی، زیست جهان انسان را به کلی تغییر داده است. لذا انتظار می رود که خبرنگاران، روزنامه نگاران و تمامی فعالان در این حوزه عمیق تر به حوزه عملکردی خود ورود پیدا کنند.

ناگفته پیدا است که ایجاد نشاط، شادمانی و تقویت امید در جامعه از مسیر خبرنگاران طی می شود و در این خصوص باید به رفع مشکلات این قشر با جدیت بیشتری اقدام شود، بدون تردید اگر دغدغه ها و مشکلات اصحاب رسانه مد نظر مسئولان ذیربط قرار گیرد، می توان نسبت به اطلاع رسانی کارآمد در جامعه امیدوارتر بود.

اینجانب ضمن تبریک مجدد فرارسیدن این روز به خبرنگاران، برای تمامی فعالان این عرصه توفیق روز افزون و سلامتی از خداوند متعال مسئلت می‌ نمایم

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا