کد خبر: 060702139154
اخبار شرکت هابانک و بیمه

دیدار صمیمانه مدیران عالی بیمه اتکایی امین با رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی

دیدار صمیمانه مدیران عالی بیمه اتکایی امین با رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی تقویت بخش اتکایی و استفاده از فن آوری‌های نوین در اتکایی از جمله مواردی بود که در اولین دیدار صمیمانه رئیس کل بیمه مرکزی با مدیرعامل،اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت بیمه اتکایی امین مطرح شد.

به گزارش عصر اقتصاد و به نقل از باشگاه بیمه گران، ظهر چهارشنبه پنجم مهرماه دکتر محمدرضا خوش کیش مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین به اتفاق اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت دیدار صمیمانه‌ای با رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی داشتند.

دکتر خوش کیش در این جلسه صمیمانه، ضمن تبریک مجدد از انتصاب رئیس کل بیمه مرکزی، گزارشی پیرامون وضعیت شرکت و برنامه‌ها واقدامات برنامه ریزی شده و جایگاه بیمه اتکایی در صنعت به خصوص شرکتهای بیمه اتکایی، ارائه نمود.

مدیرعامل بیمه اتکایی امین همچنین بر حضور نیروی انسانی حرفه‌ای و متخصص در بیمه اتکایی امین و ارتقا از درون سازمان تاکید کرد.

دکتر علی استادهاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی نیز با قدردانی از مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه اتکایی امین برای بسط آرامش و همچنین اعتمادسازی در کشور، گفت:صنعت بیمه از ظرفیت های کم نظیری برخوردار است و در صورت اراده همگانی خانواده بیمه، پایه های این صنعت در بین نهادهای اقتصادی مستحکم تر خواهد شد.

رئیس شورای عالی بیمه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت اتکایی تاکید و گفت: شرکت‌های بیمه باید با بهره گیری از دانش بین المللی در حوزه اتکایی به تنظیم گری روابط میان بیمه های جنرال و اتکایی بپردازند و از فن آوری های نوین در این حوزه بیشتر استفاده کنند.

براساس این گزارش، در این دیدار یعقوب رشنوادی، نائب رئیس هیات مدیره، مهدی شریفی رئیس هیات مدیره ، علی به‌نژاد معاون اتکایی، اصغرنیا معاون اقتصادی و مالی و حسین اشرفی معاون پشتیبانی و منابع انسانی نیز حضور داشته و پیشنهاداتی را در خصوص ارتقای نوآوری، استانداردسازی و حضور در بازار کشورهای منطقه ارائه نمودند

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا