کد خبر: 0608995396
تولید و بازرگانیروزنامه

رئیس اتحادیه خواروبار فروشان تهران:سازمان امور مالیاتی هیچ یک از مشکلات اصناف را لحاظ نمی‌کند

رئیس اتحادیه خواروبار فروشان تهران اعلام کردمتاسفانه شیوع ویروس کرونا، منجر به رکود بالا در کسب وکار همه صنوف گردیده و با توجه به افزایش نرخ ارز، سود مورد نظر برای کسبه نیز کاهش داشته است؛ اما سازمان امور مالیاتی هیچ یک از مشکلات اصناف را لحاظ نمی کند و مانند همیشه به محاسبه مالیات می پردازد. برخی از اعضای این اتحادیه توان پرداخت مالیات را ندارند.

صفر فرهمند جم، رئیس اتحادیه خواروبار فروشان تهران با تاکید بر سختگیری‌های اتحادیه به اصناف تحت پوشش خود جهت رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی بیان کرد: اتحادیه در زمان‌های مشخص شده نسبت به ارسال پیامک به واحدهای صنفی برای رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کرده، همچنین بازرسان این اتحادیه به صورت فیزیکی و حضوری به واحدهای صنفی مراجعه و در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی تذکرات لازم را به صورت کتبی اعلام می‌دارد.

او در ادامه با اشاره به فراوانی کالاها در بازار بیان کرد: عرضه برخی از کالاها مانند روغن نباتی بسیار کم شده و تقاضا بیشتر از عرضه می باشد در نتیجه گران‌تر می‌شود، کارخانجات این کالاها عرضه آن را کاهش داده اند بنابراین تعادل میان عرضه و تقاضا از بین رفته است؛ همچنین در حبوبات و برنج(هندی، پاکستانی و به تبع ایرانی) افزایش قیمت زیادی داشته‌ایم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا