کد خبر: 25050042386
دولت

رئیس‌جمهور: تعطیلات کرونایی نباید وقفه‌ای در انجام وظایف دستگاه‌ها ایجاد کند

رئیس‌جمهور گفت:‌ تعطیلات ۵ روزه نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی و انجام وظایف دستگاه‌ها ایجاد کند.

به گزارش تسنیم، جلسه هیئت دولت به‌ ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شب گذشته برگزار شد و رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به تعطیلی اضطراری ۵ روزه با هدف مهار موج پنج کرونا در کشور، خطاب به اعضای دولت گفت: این تعطیلات نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی و انجام وظایف دستگاه‌ها ایجاد کند.

آیت الله رئیسی تأکید کرد: در دوره انتقالی از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم، همه دستگاه‌ها باید با جدیت به کار و خدمت اهتمام ورزند.

رسیدگی به وضعیت آزادگان به‌عهده همه ماست

رئیس‌جمهور در ادامه با گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: باید از زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسایی که این عزیزان برای اقتدار ایران اسلامی متحمل شدند متشکر باشیم.

آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: همیشه آرزوی توفیق، سلامت و عزت این عزیزان را داریم و رسیدگی به وضعیت آزادگان و توجه به آنها و مشاغل‌شان مسئولیتی است که به‌عهده همه ماست.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: قدردانی از این عزیزان این است که به مسائل و مشکلات آنان توجه کنیم، همه ما در این رابطه مسئولیت داریم به‌ویژه بخش‌هایی مانند بنیاد شهید و بخش‌های دیگر که مسئولیت مستقیم دارند.

آیت الله رئیسی همچنین در جلسه امروز هیئت وزیران به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد مطالبات همه ایثارگران عزیز چنان که در قانون پیش‌بینی شده است، پرداخت شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا