کد خبر: 23030032019
اقتصادجامعه و فرهنگ

رئیس حوزه های علمیه کشور: مردم و مسئولان باید در عملی کردن شعارسال با نگاه اقتصاد مقاومتی همکاری کنند

رئیس حوزه های علمیه کشور گفت: «اساس و تکیه شعارهای انتخابی سال از سوی مقام معظم رهبری بر شالوده تولید ، اشتغال و توصیه به فراهم کردن زمینه حضور بیشتر جوانان و نخبگان در بخش صنعت و اقتصادی قرار دارد، مردم و مسئولان هم باید در عملی کردن آن با نگاه اقتصاد مقاومتی همکاری کنند.»

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی افزود: توسعه و خودکفایی با توجه به زیرساخت‌های اقتصادی و رفع موانع تولید و اشتغال محقق می‌شود و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به سختی‌ها و مشکلاتی که اقشار مختلف مردم در سال ۹۹ با آن روبرو شدند، مشارکت گروه های مردمی در جمع آوری کمک های مومنانه و خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا را یادآور شد، از تلاش‌ها و همکاری‌های انجام شده به ویژه کادر درمان در کنترل این ویروس ،همکاری و ارتباط با گروه‌های یاری رسان و خیران قدردانی  کرد.

امام جمعه شهر میبد در ادامه اجرای اولویت‌های تعیین شده سال که به دنبال هم اندیشی و ارزیابی اقدامات انجام شده ، تعیین و ابلاغ می‌شود و همچنین ارتباط مسوولان با بخش تولید و صنعت را با هدف شکوفایی اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین حضور حداکثری مردم در افزایش اقتدار و ارتقای جایگاه ایران را در عرصه های منطقه ای و جهانی یادآور شد و از مسوولان دستگاه‌های اداری، نهادها و قشرهای مختلف مردم  خواست برای برگزاری انتخابات پرشکوه با بیشترین حضور تلاش و همکاری کنند.

اعرافی همچنین با اشاره به فرازهایی از خطبه‌ها ، نامه‌ها و توصیه‌های حضرت علی (ع) در نهج البلاغه و نامه اخلاقی آن حضرت به فرزندش در این کتاب، توجه به مرگ، فنا و پذیرش سختی روزگار را ورای روابط پدر و فرزندی و منشوری اخلاقی برای نسل بشریت عنوان کرد که عمل به آنها سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا