کد خبر: 19030186023
اخبار شرکت ها

رئیس هیأت مدیره تاپیکو: پتروشیمی نوری از موفق‌ترین شرکت‌های پتروشیمی‌ کشور است

اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تاپیکو از مجتمع پتروشیمی نوری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی نوری، اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) به عنوان دارنده بیش از ۱۵ درصد سهام نوری، ضمن بازدید از سایت فرایندی و پروژه‌های در دست اقدام شرکت، با مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری دیدار کردند.

در ابتدای این نشست، مهندس صانعی ضمن عرض خیرمقدم، گزارش کوتاهی از دستاوردهای شرکت در سال گذشته، میزان پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام، ظرفیت تولید و فروش محصول و وضعیت فعلی شرکت در بورس را ارائه داد.

در ادامه مهندس رکن آبادی رئیس هیئت مدیره شرکت تاپیکو، پتروشیمی نوری را از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدی در بین پتروشیمی‌های کشور دانست و خاطر نشان کرد: دستاوردهای متعدد این شرکت در سال‌های اخیر چه در حوزه تولید و چه در حوزه‌ فروش و صادرات محصول چشمگیر و قابل ستایش بوده است.

وی کسب این افتخارات را نتیجه‌ تفکر سیستمی و کار تیمی موفق در این شرکت دانست و آمادگی مجموعه خود را جهت هرگونه همکاری در پیشبرد اهداف شرکت پتروشیمی نوری اعلام داشت.

در پایان، دکتر مسعود اسم خانی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، نیز ضمن برجسته خواندن نام پتروشیمی نوری در بین شرکت‌های پتروشیمی کشور، حضور در این مجتمع را مسرت بخش و افتخارآمیز عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد: با وجود مدیریت موفق و پرسنل توانمند و همچنین پروژه‌های خوبی که این شرکت در دست دارد بتواند همانند گذشته حضور مثبت و تاثیرگذار خود را در اقتصاد کشور تداوم بخشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا