کد خبر: 290902146839
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانی

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت عنوان کرد؛ امضا ۱۰۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان در دومین رویداد «پتروتِک»

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: در حاشیه رویداد پتروتک چند قرارداد به ارزش هزار میلیارد تومان و ده‌ها توافق‌نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان امضا خواهد شد.

به گزارش روزنامه عصر اقتصاد، عظیم کلانتری‌اصل در دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت خاطر نشان کرد: صنعت نفت کشور از گذشته تاکنون مورد تحریم و تهاجم کشورهای غربی و استکبار جهانی بوده است، از این رو تنها راه خودکفایی این صنعت ایستادن روی پای خود با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی است.

وی برگزاری این رویداد علمی را فرصتی مناسب برای شناخت توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و افزود: امروز در این رویداد ۲۲ نشست تخصصی به‌منظور رفع چالش‌های فناورانه صنعت نفت کشور برگزار می‌شود.رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به برگزاری نمایشگاه جانبی با ۱۲۰ غرفه در حاشیه این رویداد

کلانتری اصل تصریح کرد: این غرفه‌ها همسو با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت رایگان به آنها برای معرفی توانمندی‌های خود واگذار شده است.
ذئیس پژوهشگاه صنعت نفت اشاره کرد:درحاشیه این رویداد چند قرارداد به ارزش هزار میلیارد تومان و ده‌ها توافق‌نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان امضا خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا