کد خبر: 25119915475
بازاربازارها و خدمات مالیروزنامه

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران: اتحادیه چاپخانه‌داران بر اعضای صنف خود نظارتی ندارد

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران می‌گوید اتحادیه چاپخانه‌داران بر اعضای صنف خود نظارتی ندارد و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف این صنف به تعزیرات ارسال نکرده اند.

به گزارش سایت خبری بازار، ناصر مدیحی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روی چاپخانه داران باید نظارت بیشتری داشته باشد چرا که مردم به واسطه همین چاپ‌ها فریب می‌خورند.

مدیحی افزود:‌به نظر می‌رسد هیچ نظارتی در این خصوص صورت نمی‌گیرد و اتحادیه چاپخانه داران حتی یک مورد گزارش تخلف از صنف خود به ما نداده اند در حالی که اصلا وظیفه ما نیست که خودمان به میدان بیائیم و این تخلفات را کشف کنیم.

وی گفت: بارها در این خصوص گزارش تهیه شده و در صدا و سیما پخش شده است، اما یک بار هم مسئولان اتحادیه به ما سر نزدند تا بخواهند ما را در برخورد با این متخلفان یاری کنند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران افزود:، چون رئیس اتحادیه به واسطه رای همین چاپخانه داران انتخاب می‌شود هیچوقت مسئولان اتحادیه، تخلف صنف خودشان را گزارش نمی‌کنند، چون می‌خواهند رای بیاورند مماشات می‌کنند.

مدیحی از مردم و چاپخانه دارانی که سالم کار می‌کنند خواست حتما در صورت مشاهده تخلفات با شماره ۱۳۵ تعزیرات تماس بگیرند.

وی گفت: حتی اگر مردم با فعالیت غیرمجاز چاپخانه داران در شب هم مواجه شدند به ما اطلاع دهند و ما با آن‌ها برخورد قاطع و متخلفان را به دادگاه معرفی می‌کنیم.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در واکنش به چاپ اقلام بسیار زیادی تجهیزات رایانه‌ای که با عنوان ساخت تایوان چاپ شده بود، افزود: چرا باید کالا در ایران تولید و بسته بندی شود و روی آن ساخت تایوان چاپ شود؟ اگر بسته‌های این کالاهای تقلبی را چاپخانه داران چاپ نکنند شاید به این راحتی میان مردم توزیع نشود و ما این چاپخانه داران متخلف را در هرگونه جعل و تقلبی که صورت می‌گیرد، شریک می‌دانیم.

در این چاپخانه بسته‌های کرم دست و صورت را مشاهده می‌کنیم که سیب سلامت هم دارد، اما چاپخانه دار هیچ مجوزی برای چاپ این اقلام دریافت نکرده است و این در حالیست که در این چاپخانه تاریخ تولید و مصرف هم روی بسته آن درج شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا