کد خبر: 14060044982
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری بیمه‌های زندگی بیمه کوثر

بیمه کوثر به‌منظور کاهش ریسک سرمایه‌‌گذاری و افزایش بازده اندوخته بیمه‌‌های زندگی، صندوق سرمایه‌‌گذاری بیمه زندگی را راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه کوثر، سرمایه‌گذاری اندوخته‌های ناشی از بیمه‌های زندگی در قالب سرمایه‌گذاری این صندوق می‌تواند علاوه بر سود تضمین‌شده در آیین‌نامه بیمه مرکزی، با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و غیر قابل پیش‌بینی بودن آن، با جلوگیری از کاهش ارزش اندوخته و ایجاد ارزش افزوده، منافع بیمه‌گزاران را تامین و به فیش دوم آنان تبدیل کند.

نوید خاندوزی با بیان شفافیت و انعطاف‌پذیری بازارهای مالی و پولی کشور گفت: ما با ترکیب بیمه‌های زندگی و بازار اولیه و ثانویه سرمایه، طرح جدیدی ابداع کردیم که بیمه‌گزاران با شرکت در این طرح، علاوه بر بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه‌ای بتوانند از امتیازات سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مختلف نیز منتفع شوند.

او با بیان اینکه سود این صندوق با توجه به اوضاع اقتصادی و نوسانات بازارهای مالی دستخوش تغییرات خواهد شد، گفت: اطمینان می‌دهیم بیمه کوثر با بهره‌گیری از متخصصان و خبرگان بازارهای مالی و انتخاب یک سبد بهینه سرمایه‌گذاری، تلاش می‌کند بیشترین سود را با کمترین ریسک نصیب بیمه‌گزاران خود کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا