کد خبر: 06100062782
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

راه‌اندازی پیشخوان مجازی خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر از راه‌اندازی پیشخوان مجازی خدمات به‌عنوان یکی از خدمات بانکداری هوشمند این بانک خبر داد و گفت که قصد داریم با تقویت زیرساخت‌ها و بهبود سامانه‌ها، خدمات شایسته و مطلوب‌تری را به هموطنان ارائه دهیم.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر، سعید شمسی‌نژاد، با بیان اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک در زندگی روزمره مردم گفت: بسیاری از مردم، به‌ویژه ساکنان شهرهای بزرگ که با مشکل ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستند، ترجیح می‌دهند تا به‌جای مراجعه به شعب بانک‌ها، از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده ‌کنند.

او افزود: اقدامات و تلاش‌ها در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و ارائه محصولات جدید بانکداری الکترونیک در بانک قرض‌الحسنه مهر ادامه دارد و این بانک با فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم، پیشخوان مجازی را برای دسترسی بهتر مشتریان به خدمات بانکی تعریف و عملیاتی خواهد کرد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر اظهارکرد: پیشخوان مجازی در واقع به نوعی مدیریت درخواست‌های مشتریان به شمار می‌آید و مشتری می‌تواند در بستر اینترنت و در ۷روز هفته و هرساعت از شبانه‌روز درخواست‌های خود را ثبت کند.

او ادامه داد: در فاز نخست، فعال و یا فعال‌نکردن همراه‌بانک، اینترنت‌بانک و تلفن‌بانک، خدمات کارت، خدمات چک، انتقال وجه، درخواست تسهیلات، خدمات سپرده و سایردرخواست‌های بانکی از جمله خدماتی است که در پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر به‌صورت یکپارچه ارائه شده است.

شمسی‌نژاد اضافه کرد: انجام تراکنش‌های بانکی، امکان درخواست فعالسازی و غیرفعالسازی پیامک، امکان ثبت درخواست پوز فروشگاهی، امکان انسداد و رفع انسداد حساب، تهیه پنل شعبه برای دریافت درخواست‌های مشتریان و اقدام روی آن و…در فاز دوم عملیاتی خواهد شد.

او ضمن تاکید بر اقدامات صورت‌گرفته در حوزه بانکداری نوین در بانک قرض‌الحسنه مهر، افزود: این بانک در سال‌های اخیر با اقدامات موثر خود دستاوردهای شایسته‌ای را در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک رقم زده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ادامه داد: در این بانک، یکپارچه‌سازی سامانه‌ها با راه‌اندازی سامانه «میعاد»، حذف کاغذ از عملیات بانکی، اجرای بایگانی الکترونیک و همچنین توسعه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله: افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به‌صورت آنلاین همگی در راستای تحقق بانکداری دیجیتال و دستیابی به بانکداری هوشمند صورت گرفته است.

سعید شمسی‌نژاد درباره نقش خدمات الکترونیکی بانک‌ها در زندگی مردم گفت: بانکداری الکترونیک می‌تواند با سبک سازی عملیات بانکی، بانک‌ها را در تغییرات و رسیدن به اهدافشان یاری رساند، همچنین تعداد زیادی از مردم بعد از ساعات اداری نیاز به خدمات بانکی دارند و توسعه بانکداری الکترونیک می‌تواند با ارائه خدمات مطلوب، مشتری بانک‌ها را حفظ کند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر اذعان کرد: بسیار مهم است که مشتریان بانک‌ قرض‌الحسنه مهر که مشتریان بانکداری خرد هستند، به راحتی بتوانند از بانکداری الکترونیکی استفاده کنند و نباید در دریافت خدمات خود با مشکل استفاده و ناکارآمدی مواجه شوند. از این رو بهبود فرآیندها، توسعه زیرساخت‌ها، تسهیل در دستیابی غیر حضوری به عملیات بانکی و ارتقای امنیت خدمات مجازی امری ضروری تلقی می‌شود.

او تاکید کرد: در بانک قرض‌الحسنه مهر قصد داریم با تقویت زیرساخت‌ها و بهبود سامانه‌ها، خدمات شایسته و مطلوب‌تری را به هموطنان ارائه دهیم به نحوی که بتوانند با مراجعه به پیشخوان مجازی این بانک صفر تا صد عملیات بانکی را به‌صورت غیر حضوری و از محل کار یا منزل دریافت کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا