کد خبر: 01119913020
بانک و بیمه

رتبه نخست بانک خاورمیانه در وام‌دهی بین بانک های خصوصی

نمودار افزایش سهم بانک‌ها از تسهیلات نشان می‌دهد که بانک خاورمیانه در بین بانک‌های خصوصی رتبه نخست را در افزایش سهم بانک از مانده تسهیلات در اختیار دارد.

گزارش‌های منتشر شده در کدال و کانون بانک‌ها در شش ماهه ابتدای سال جاری نشان می‌دهد که این بانک در بین بانک‌های خصوصی با ثبت رشد ۴۸.۳۷ درصدی جایگاه نخست را کسب کرده است.

بر اساس این گزارش افزایش سهم بانک‌ها از پرداخت تسهیلات می‌تواند نسبت بهتری برای نشان دادن حرکت بازار و افق پیش روی آن باشد؛ چرا که آنچه مهم‌تر از مانده تسهیلات است، میزان رشد تسهیلات و افزایش سهم بانک در نظام بانکی است.

حمایت گسترده شبکه بانکی از صنایع تولیدی کشور

یازده بانک و موسسه اعتباری خصوصی ایران با اعلام گزارشی به کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی، مانده تسهیلات اعطایی خود به صنایع کشور را منتشر کردند.

در این گزارش مجموع مانده تسهیلات ریالی ۱۱ بانک خصوصی به صنایع کشور رقم، ۱٫۴۳۳٫۵۰۱ میلیارد ریال و مجموع مانده تسهیلات دلاری آن‌ها به این صنایع ۱٫۹۵۵ میلیون دلار ذکر شده است.

بانک خاورمیانه با سهم قابل‌توجهی از اعطای تسهیلات شبکه بانکی به صنایع کشور رقم ۹۴٫۸۱۴ میلیارد ریال و ۵۴۲ میلیون دلار برای مانده تسهیلات اعطایی به صنایع را ثبت کرده است که این تسهیلات نقش بسزایی در ایجاد مراکز تولیدی_صنعتی و سرمایه در گردش صنایع ایفا کرده است.

همچنین، در بخش دیگر این گزارش و طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹، سهم بانک خاورمیانه از کمک‌های بلاعوض بانک‌ها جهت احیا مراکز تولید یا خدماتی (از قبیل خرید آمبولانس، کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و…) بیش از ۵۰ میلیارد ریال بیان شده است.

آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره بانک خاورمیانه

آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره بانک خاورمیانه (شرکت سهامی عام)

شماره ثبت: ۴۳۰۷۹۵   شناسه ملی: ۱۰۳۲۰۸۲۶۱۹۶

در اجرای ماده ۶۱ اساسنامه بانک، بدینوسیله از تمامی اشخاص حقیقی سهامدارِ بانک که داوطلب عضویت در دوره آتی هیأت‌مدیره بانک هستند دعوت می‌شود حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ انتشار این آگهی، اعلام داوطلبی خود را به همراه تأییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام بانک، برای معاونت امور مالی بانک خاورمیانه به نشانی تهران، خیابان احمد قصیر( بخارست )، نبش خیابان پنجم، پلاک ۲، کد پستی ۱۵۱۳۶۴۵۷۱۷، طبقه چهارم ارسال فرمایند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا