کد خبر: 23030031996
روزنامهعصر انقراض (طنز)

ردپای بمب هسته‌ای در سریال «نون خ» (طنز)

راضیه حسینی

هفته گذشته فاکس نیوز در گزارشی مدعی شد که به تازگی به تصاویر جدید ماهواره‌ای دست پیدا کرده که نشان می‌دهد فعالیت‌های مشکوک و غیرعادی در اطراف سایت سنجریان در نزدیکی جاجرود در حال انجام است. مشخص شد که این فعالیت‌ها مربوط به خودروها و تجهیزات لوکیشن سریال «نون- خ» بوده است.

حالا که فاکس نیوز این‌همه زحمت می‌کشد و مدام با تصاویر ماهواره‌ای از یک سری مناطق کشورمان مراقبت می‌کند تا فعالیت مشکوکی انجام نشود، کاش لیستی به ما می‌داد و مشخص می‌کرد فعالیت عادی و غیرعادی چه چیزهایی هستند. مثلاً اگر یک بنده خدایی در همان حوالی واجب شد با یک آفتابه آب به گوشه‌ای پناه ببرد و خودش را خلاص کند، آیا این فعالیت طبیعی بدن، عادی است یا غیر عادی؟ ساخت فیلم چطور؟  این کار عادی به حساب می‌آید؟ خصوصاً اگر اسمش کمی مشکوک باشد. شاید خبر نداشته باشید، ولی همین سریال نون خ، در فصل اول، دورقوزآبادی را که آقای نتانیاهو در سازمان ملل به عنوان منطقه‌‌ای مشکوک معرفی کرده بود، کلی مسخره کرد. تازه در فصل سوم از یک معدن طلا رونمایی کرد. کلی از فعالیت‌های‌شان را زیر زمین و در این معدن انجام دادند؛ جایی که دیگر نمی‌توانستید با تصاویر ماهواره‌ای‌ حرکات‌شان را رصد کنید. خدا می‌داند آن زیر چه کارهایی انجام دادند. ممکن است تحت پوشش فیلم، کلی کلاهک هسته‌ای تولید کرده باشند. خیلی باید مراقب باشید. راستش را بخواهید ما خودمان هم به آقای نون خ مشکوک بودیم؛ زیادی ساده و مردمی به نظر می‌رسید. به نظرمان از آن آدم‌های عوام‌فریب و پوپولیست‌طور بود که می‌خواست الکی ادای در کنار مردم بودن و درک مشکلات‌شان را دربیاورد تا در روستا محبوب باشد. همه چیز زیر سر همین آقای نون خ است و معلوم نیست تا به حال چند تا بمب هسته‌ای ساخته و شما اصلاً خبر نداشته‌اید.

لطفاً بیشر دقت کنید و دل به کار بدهید. حواس‌تان باشد اگر فصل چهار این سریال شروع شد، با دوربین‌های پیشرفته و ابزار جاسوسی مدرن، این گروه مشکوک را رصد کنید و نگذارید به بمب‌های بیشتری برسند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا