کد خبر: 230402132741
آموزشروزنامهعصر انقراض (طنز)

رسالت دانشگاه آزاد

رییس کمیته دانشگاه‌های غیرانتفاعی مجلس گفت: دانشگاه‌ آزاد با سطح پایین علمی سبب افت رتبه علمی کشور شده و ساماندهی آن ضروری است.

خدمت دلسوختگان بنگاه ازاد( ببخشید دانشگاه ازاد) باید عرض کنیم که شما به این گونه افاضات رئیس کمیته فلان و بد خواهانی که هدف شان صرفاً سنگ اندازی و چوب گذاشتن لای چرخ پیشرفت ( درامد درامد زایی را عرض می کنم ) شما می باشد، اصلا توجهی نفرمایید و ره را چنان بروید که رهروان رفتند….

ساده اندیشان بدانند که مسائلی مانند سطح کیفیت علم و دانش و تحقیقات مربوط به دوره ماقبل تاریخ است، امروز تشنگان و حتی گشنگان مدرک، در صف انتظار مدرک هستند. انها عقیده دارند گذاشتن مدرک در کوزه و نوش جان کردن اب ان روزی سه بار بسیار شفابخش است و صدها بلا و غصه را دفع می کند…

ما این توصیه ها را که از خودمان در نیاورده ایم، این افاضات مبارک دقیقاً جوابیه استفساریه ماست که در این باب از جانب “مش رجب” جانشین برحق “گل اقا” الساعه عز وصول بخشیده است.

اذعان داشته و دارید که ما در موارد این چنینی که مثل ان بزرگوار در گل می مانیم، چاره ای جز طلب استفسار از ابدارخانه نداریم.

مش رجب می فرمایند: بر مسئولان بنگاه ازاد یا همان دانشگاه ازاد فرض عینی است که کماکان چرخش شان حول محور همان کلمه “ازاد” باشد. ازادش را از باب گرفتن شهریه و واریزی های دیگر عرض می کنم، که صد البته اگر به دلار باشد اجر دنیوی ان و شاید هم اخروی ان بیشتر باشد

ما اعوان و انصار ابدارخانه رجا واثق داریم که جگرسوختگان ان کانون‌ پویای اقتصادی( ببخشید علمی) اگر به همین فرمان پیش بروند، نه تنها کشور ما از حیث مدرک و مدرک گرایی خودکفا خواهد شد، بلکه با صدور ان دنیا را نیز از این نظر بی نیاز خواهیم ساخت….من باب احتیاط شرط است که این توصیه های عالمانه دور از چشم “شاغلام” کودتاچی باشد….

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا