کد خبر: 140602137342
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

رشد بیش از ۱۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۹۸۴ واحدی قرار گرفت.

امروز سه شنبه (۱۴ شهریور)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۹۰۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۷ واحدی و در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۸۴۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۹۸۴ واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد تومان رسید. «جم»، فارس و «خودرو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «تکاردان»، «ثشاهد» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۵ هزار و ۵۷۸ واحدی روی پله ۷۲۶هزار و ۴۶۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۷۹۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۷۳۵ هزارمیلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۲۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فرآورده‌های نفتی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

افران، اهرم و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، شستا۲ و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اکتوور۰۷۲، اکتوور۰۷۱ و ارفع ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا۴ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا