کد خبر: 01090056971
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد تولید بزرگترین تولیدکننده درهای ضدسرقت در خاورمیانه با حمایت بانک ملی

شرکت سوداد، بزرگترین شرکت تولیدکننده درهای ضدسرقت در خاورمیانه با حمایت و مشارکت بانک ملی توانسته علاوه بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود، در بخش تولید به بیش از ۱۰۰درصد رشد دست یابد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی، این بانک که حمایت از شرکت‌ها و بنگاه‌های تولیدی را در دستور کار خود دارد، با حمایت از شرکت سوداد توانسته گام بزرگی را در جهت تحقق صرفهجویی ارزی سالیانه قابل توجه این شرکت و همچنین ارزآوری آن بردارد.

شرکت سوداد در اداره امور شعب استان البرز، تولید و عرضه در‌های ضدسرقت را از سال ۱۳۸۷در کشور آغاز کرده است و امروز بیش از ۲۰۰نفر نیروی کار به صورت مستقیم و بیش از ۵هزار نفر نیرو را به صورت غیرمستقیم تحت پوشش خود قرار داده است.

این شرکت در سال ۱۳۹۹با حمایت و مشارکت بانک ملی در بخش تولید به بیش از ۱۰۰درصد رشد دست یافت و هم‌اکنون محصولات خود را به کشورهای عربستان، عراق، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و آذربایجان صادر می‌کند که علاوه برصرفه‌جویی ارزی سالیانه بیش از یک میلیون دلار، بیش از ۲۰۰هزار دلار ارزآوری نیز در سال گذشته داشته است.

این شرکت هم‌اکنون با داشتن بیش از دو هزار عامل فروش در سطح کشور، بخش عمده‌ای از نیاز بازار داخل در زمینه درهای ضدسرقت را تامین می‌کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا