کد خبر: 29050197129
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد مشهود عملکرد بیمه تجارت‌نو

آقابراری معاون فنی بیمه تجارت نو عدم تبلیغات مناسب برای درک صحیح نیاز مردم از پوشش بیمه آتش سوزی را مشکل اصلی عدم استقبال مردم از این بیمه نامه دانست.

به گزارش الفباخبر، بیمه آتش‌سوزی خسارت‌های وارد به اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول متعلق به بیمه‌گذار، از قبیل ساختمان و اثاثیه، تأسیسات، تجهیزات، ماشین‌آلات، موجودی انبارها و غیره که در اثر خطراتی همچون آتش‌سوزی یا خطرات تبعی دیگر مورد خسارت واقع می‌شود را جبران می‌کند.

این‌همه ماجرا نیست؛ چراکه علاوه بر خطرات اصلی (حریق، صاعقه و انفجار)، خطرات دیگری را نیز پوشش می‌دهد با این ‌وجود شاهد استقبال شهروندان از این بیمه‌نامه نیستیم.

هرچند که برخی از شرکت‌های بیمه در این حوزه بیش از سایرین تلاش کرده‌اند ولی بنا به دلایل اقتصادی و فرهنگی موفقیت چندانی کسب نکرده اند. شرکتی مانند بیمه تجارت نو در این حوزه عملکرد مناسبی داشته است.

در همین رابطه آقابراری، معاون فنی بیمه تجارت نو گفت: بیمه آتش‌سوزی دارای پوشش های متنوعی است که شامل خسارت‌های ناشی از وقوع زلزله و آتش‌فشان، سیل و طغیان آب دریاها و رودخانه‌ها، توفان و تندباد، رانش زمین، سقوط بهمن، ترکیدگی لوله آب، ضایعات ناشی از آب باران و ذوب برف، سقوط هواپیما و هلی‌کوپتر، شکست شیشه، سرقت اموال و اثاثیه با شکست حرز، مسئولیت مدنی در قبال همسایگان و هزینه پاک‌سازی است.

علاوه بر این پوشش ها، خطرات اضافی دیگری نیز به درخواست بیمه‌گذار می تواند تحت پوشش این بیمه نامه قرار ‌گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا