کد خبر: 120701103476
اقتصادبازار

رشد هیجانی قیمت خودروها | بازار راکد شد

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران به خریداران خودرو توصیه کرد؛ اگر خریداران به فروشندگان غیر مجاز مراجعه کنند یا فریب تبلیغات فضای مجازی را بخورند که با چند میلیون ارزان تر خودرویی را بخرند قطعا ضرر می کنند و سرمایه خود را از دست می دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با افزایش قیمت ها در بازار ارز، بازار خرید و فروش خودروهای مونتاژی نیز با رشد قیمت روبرو شده، به نحوی که در برخی خودروها رشد قیمت ها تا ۲۰ میلیون تومان است.

در حال حاضر معامله ای در بازار صورت نمی‌گیرد اما رفتارهای هیجانی که به واسطه تغییرات نرخ ارز در بازار ایجاد شده فروشندگان را در فروش محصولات مردد کرده و آنها قیمت های بالایی را برای محصولات عنوان می کنند.

در همین زمینه سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‎‎داران و فروشندگان خودرو تهران گفته است: اکنون در بازار خودرو هیچ جنب و جوشی دیده نمی شود. می توان گفت بازار به خواب رفته، از طرفی قدرت خرید مردم کاهش یافته و همین طور روشن نشدن جزئیات واردات خودرو سبب شده مشتریان همیشگی بازار، منتظر روشن شدن این موضوعات به ویژه واردات خودرو باشند.

اما در روزهای اخیر که قیمت دلار در بازار آزاد در حال افزایش است روی خودروها هم تاثیر گذاشته و قیمت ها را افزایش داده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا