کد خبر: 130901111370
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد چشمگیر اعتبارات حمایت از تولید و اشتغال

سرپرست بانک توسعه تعاون از رشد چشمگیر در اعتبارات تکلیفی حمایت از تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ محمد شیخ حسینی در حاشیه سفر به تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آذربایجان شرقی به عنوان یک منطقه صنعتی از ظرفیت های بالایی برخورداراست که این امر فرصت مغتنمی برای نظام بانکی کشور به ویژه بانک توسعه تعاون ایجاد می کند.

وی که به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز حضور یافته بود، با اشاره به سیاست های این بانک در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: در حوزه منابع انسانی نیازهایی در استان وجود داشته که اقداماتی صورت گرفته است و در سایر حوزه ها نیز با شناسایی نقاط ضعف و قوت تلاش داریم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم.

شیخ حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت از تولید و اشتغال یک فرآیند مشارکتی است افزود: ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان با هماهنگی و تعامل، انسجام لازم را ایجاد کنند تا متقاضیان جهت آگاهی و تکمیل مدارک هدایت شوند.

وی تصریح نمود: شرایطی ایجاد شود تا زمینه استفاده از تسهیلات اشتغال و حمایت از تولید برای کارآفرینان تسریع یابد و از عدم جذب وشناور شدن بودجه تخصیص یافته جلوگیری شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا