کد خبر: 1109997187
بورس

رشد کم عمق بورس در روز بازگشایی پالایشی یکم

در جریان معاملات امروز بازار سهام که با بازگشایی ۱۹ درصدی پالایشی یکم همراه بود، شاخص کل رشدی ۰٫۵ درصدی را به ثبت رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۰.۵ درصدی همچنان روند صعودی خود را حفظ کرد. شاخص کل هم وزن نیز امروز بیش از ۰.۵ رشد را به ثبت رساند تا همچنان بازار رشدی یکنواخت داشته باشد.

در معاملات امروز که با معاملات منفی شستا همراه بود، سه نماد تاپیکو، شپنا و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند ولی تاثیر هیچ نمادی روی شاخص بیشتر از ۱۶۰۰ واحد نبود. در جریان معاملات امروز بیش از ۲ میلیون معامله انجام شد که طی آن ۱۳ میلیارد و ۷۴۶ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان داد و ستد شد.

در معاملات فرابورس نیز سه نماد شگویا، دی و صبا بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد ۰.۵ درصدی شاخص کل این بازار داشتند. ارزش معاملات فرابورس نیز حدود ۷.۵ هزار میلیارد تومان بود،

در معاملات امروز که با بازگشایی پالایشی یکم همراه بود، گروه فراورده‌های نفتی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و صف خرید اکثر نمادهای این گروه در دقایق آخر عرضه شد. بازگشایی پالایشی یکم در حالی در قیمت ۱۱۹۰۰ تومانی انجام شد که خالص ارزش دارایی این صندوق زیر ۱۱ هزار تومان محاسبه شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا