کد خبر: 10050040065
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد ۳۲۴درصدی فروش شعبه همدان بیمه تجارت‌نو

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان همدان، یکی از دلایل رشد ۳۲۴درصدی فروش شعبه متبوع خود را عملکرد در بخش خسارت عنوان کرد و گفت که به دلیل نظارت دقیق برروی سیستم‌های پرداخت خسارت و ایجاد رضایت‌مندی قابل قبول از ارائه خدمات، سهم از بازار این شعبه در استان همدان افزایش پیدا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، مریم‌سادات موسوی عنوان کرد: دراستان همدان با دفاتر ICT در تعامل کامل قرار گرفتیم و با مدیران استانی پست‌بانک چندین جلسه برگزار کرده و دفاتر ICT خود را به‌طورکامل دراختیار بیمه تجارت‌نو قرار داده‌اند.

او اضافه کرد: به دلیل آنکه دفاتر ICT پست‌بانک در نقاط دورافتاده استان همدان قرار دارند، آنها را بین نمایندگان بیمه تجارت‌نو در این استان تقسیم‌بندی کرده‌‌ایم و هرنماینده ۱۰دفتر ICT را پشتیبانی می‌کند.

مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان همدان، باتاکید براهمیت ارتقای توانمندی کیفی شبکه فروش برای بازاریابی و فروش مطلوب، گفت: درحال حاضر ۲۱نماینده بیمه تجارت‌نو دراستان همدان فعالیت می‌کنند اما با هدف تکمیل پوشش جغرافیایی و جذب پرتفوی مویرگی حتی در مناطق محروم و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا تعداد نمایندگان را درسطح این استان به ۶۰نمایندگی برسانیم.

موسوی، با بیان اینکه استان همدان شهرک‌های صنعتی قوی ندارد. افزود: این استان ازنظر جغرافیایی درجایی قرار دارد که بیمه‌های باربری، دریایی، هواپیمایی و پول در آن قوی نیست و بیشتر پرتفوی بیمه‌ای این استان در بخش درمان، شخص ثالث، بدنه و مسئولیت است.

او ادامه داد: درعین حال استان همدان بازارهای بکر زیادی برای بیمه دارد و با توجه به گستردگی جغرافیایی آن، شهرستان‌ها و روستاهای بسیار زیادی با ۶تا ۷هزار خانوار جمعیت درآن وجود دارد که در این روستاها به دلیل فاصله و دسترسی کم به بازارهای استانی، دفاتر …برای امورات بانکی و پرداخت قبوض تعریف شده است که باید از آنها استفاده کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا