کد خبر: 03050038999
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد ۵۰ درصدی سود پرداختی به سپرده‌گذاران بانک کارآفرین

دبیر مجمع عمومی عادی سالانه بانک کارآفرین از رشد ۵۰درصدی سود پرداختی این بانک به سپرده‌گذاران در سال ۹۹خبر داد و گفت که این رقم از ١٩هزار میلیارد ریال در سال ۹۸به ٢۶هزار میلیارد ریال در سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک کارآفرین، فرشاد محمد پور، در مجمع عادی سالانه بانک کارآفرین که به صورت حضوری و مجازی برگزارشد، افزود: افزایش سود پرداختی به سپرده‌گذاران به طور عمده ناشی از رشد حجم سپرده‌ها بود و بانک با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های خود توانست منابع ارزان‌قیمت را جذب کند.

دبیر مجمع عمومی عادی سالانه بانک کارآفرین همچنین ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت بانک در سال ٩٩و مقایسه آن با یک سال قبل از آن گفت: درآمد تسهیلات بانک در سال ٩٨تنها ١٨هزار میلیارد ریال بود که سال گذشته به ٣٠هزار میلیارد ریال رسید.

محمدپور ادامه داد: درآمد سرمایه‌گذاری نیز در سال٩٩در مقایسه با سال پیش از آن افزایش قابل توجهی داشته به طوری که این رقم در سال ٩٨تنها ۶٠٠میلیارد ریال بود که در سال ٩٩به ١٣٠٠میلیارد ریال رسید که رشد٩٩درصدی را نشان می‌دهد.

محمدپور با بیان انتشار گزارش سه ماهه ابتدای سال جاری بانک بر روی کدال در روزهای آینده تاکید کرد: در حال حاضر بانک از نظر سود بانکی یک بانک هزار میلیارد تومانی است و به طور قطع در سال‌های آینده نیز این اعداد دوباره تکرار خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا