کد خبر: 12110067789
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

رشد ۱۰۱ درصدی تسهیلات بانک توسعه صادرات در اراک

مجموع تسهیلات اعطایی شعبه اراک بانک توسعه صادرات طی ده ماه گذشته بیش از چهارهزار میلیارد ریال بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۱درصد رشد داشته است.

رئیس شعبه اراک بانک توسعه صادرات همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با اگزیم‌نیوز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۰۵میلیون دلار اعتبارات و بروات اسنادی و مبلغ ۵۵میلیون دلار حوالجات ارزی از طریق شعبه بانک توسعه صادرات در اراک کارسازی شده است که بیش از ۵۰درصد از واردات کل استان را پوشش می‌دهد.

سعید رضایی، با بیان اینکه بیشترین تسهیلات بانک توسعه صادرات استان مرکزی به بخش صنعت تخصیص داده شده است، اظهار کرد: شمش آلومینیوم، پکیج‌های حرارتی، خطوط انتقال نیرو و همچنین صنایع شیمیایی از مهمترین صنایع صادراتی استان مرکزی است.

او اعلام کرد: شعبه اراک تاکنون ۷مرتبه به عنوان شعبه برتر از بین شعب بانک انتخاب و از سوی موسسه عالی آموزش بانکداری قدردانی شده است.

رضایی با ذکر این مهم که شعبه اراک از زمان تاسیس تاکنون همواره از رشدی پایدار در زمینه پرداخت تسهیلات و ارائه انواع خدمات بانکی برخوردار بوده، اظهار کرد: از نقاط قوت این شعبه، تنوع در ارائه خدمات بانکی است؛ ما دراین شعبه از بانک توسعه صادرات تلاش داریم مشتریان از سبد کاملی از خدمات بانک بهره‌مند شوند.

رضایی در ادامه به تشریح طرح‌های تامین مالی شده از سوی شعبه اراک پرداخت و گفت: تامین مالی حوزه صنعت، منجر به اشتغال‌زایی مستقیم برای صدها نفر شده است؛ از جمله این طرح‌ها می‌توان از تامین مالی شرکت ویستا اعتماد ایرانیان و واحد تولیدی فعال در حوزه تولید ظروف چینی در خمین یاد کرد؛ این پروژه به تنهایی به صورت مستقیم برای ۳۰۰نفر اشتغال‌زایی دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا