کد خبر: 290503170229
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

رشد ۲۰ درصدی تولید روغن موتور دیزلی نفت سپاهان

میزان تولید روغن موتور دیزلی نفت سپاهان در ۴ ماه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل، رشدی حدودا ۲۰درصدی (۱۹.۲ درصدی) داشته است.

به گزارش عصر اقتصاد، شرکت نفت سپاهان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن پایه و فرآورده‌های حوزه روانکار کشور، محصولات متنوعی از جمله روغن موتور بنزینی، روغن موتور دیزلی، روغن‌های صنعتی و … تولید و به‌بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

بررسی آخرین گزارش رسمی این شرکت در سامانه کدال نشان می‌دهد که میزان تولیدات و فروش محصولات نفت سپاهان در ۴ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، با رشد همراه بوده است.

در ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، ۱۴ هزار و ۸۷۵ تن روغن موتور بنزینی در این شرکت به‌تولید رسیده و در همین مدت ۱۵ هزار و ۴۳۴ تن روغن موتور بنزینی تولیدی نفت سپاهان در بازار عرضه شده است. میزان فروش این محصول در ۴ ماهه ابتدایی سال جاری ۹ هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال بوده است.

همچنین در این مدت، ۱۷ هزار و ۹۲۲ تن روغن موتور دیزلی به تولید رسیده و ۱۴ هزار و ۶۲۰ تن از این محصول به ارزش ۶ هزار و ۹۷ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال به فروش رسیده است. میزان تولید روغن موتور دیزلی نفت سپاهان نسبت به زمان مشابه سال قبل، رشدی حدودا ۲۰درصدی (۱۹.۲ درصدی) داشته است.

در سایر محصولات تولیدی این شرکت نیز با افزایش شاخص‌های تولید مواجه‌ایم، به‌طوری که در تولید روغن‌های صنعتی رشدی ۳.۴درصدی، در تولید روغن‌های فرآیندی رشدی ۱۸.۷درصدی و در تولید روغن پایه رشدی ۶۷درصدی در ۴ ماه نخست سال جاری نسبت به ۴ ماه ابتدایی سال گذشته رقم خورده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا