کد خبر: 250402132872
اخبار شرکت هابانک و بیمه

رشد ۴۵ درصدی فروش بیمه تعاون در بهار ۱۴۰۲

رشد ۴۵ درصدی فروش بیمه تعاون در بهار ۱۴۰۲فروش بیمه تعاون در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته، ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش عصر اقتصاد و به نقل از باشگاه بیمه‌گران، بیمه تعاون که صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ خود را با ثبت رشد ۴۷ درصدی سود خالص بسته، در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نیز آمار خوبی را ثبت کرده است.

این شرکت که در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به فروشی معادل ۲.۸۸۶.۸۵۲ میلیون ریال دست پیدا کرده بود، فروش خود را در سه ماهه ابتدایی امسال، با ۴۵ درصد افزایش، به ۴.۱۸۶.۵۸۷ میلیون ریال رسانده است. فروش ماه خرداد بیمه تعاون نیز نسبت به خرداد سال گذشته، ۲۳ درصد بیشتر شده و به رقم ۱.۵۹۷.۴۳۸ میلیون ریال رسیده است.

افزایش فروش بیمه تعاون در سال ۱۴۰۲ در حالی اتفاق می‌افتد که نسبت خسارت این شرکت، ۵۴ درصد است و نشان می‌دهد بیمه تعاونی‌ها، مدیریت ریسک مناسبی داشته و در مسیر سودسازی گام برمی‌دارند.

بیمه تعاون که در آستانه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود قرار دارد، آمار خوبی را پیش روی سهامداران خود قرار داده است. این شرکت در سال گذشته، درآمد حق بیمه خود را ۷۰ درصد افزایش داده و در حوزه سودآوری نیز موفق عمل کرده و سود خالص آن در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته، ۴۷ درصد بیشتر شده است

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا