کد خبر: 02050192846
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

رشد ۴۶ درصدی اعتبارات طرح بهارستان توزیع برق سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، با اعلام رشد بیش از ۴۶ درصدی اعتبارات طرح بهارستان این شرکت از اعتبار ۱۷۴ میلیارد تومانی شرکت توانیر برای اجرای این طرح در سال‌جاری که در مقایسه با سال گذشته ۵۴ میلیارد افزایش یافته است، خبر داد.

خلیل عوض‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا  با بیان اینکه بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان از اعتبار سال گذشته، تاکنون تخصیص و هزینه شده است، اظهار کرد: طی سال گذشته، شبکه برق ۶۹۴ روستای سیستان و بلوچستان با اجرای این طرح، اصلاح و بهینه‌سازی شد و کار اصلاح و بهینه‌سازی شبکه ۳۴ روستای دیگر با پیشرفت حدود ۵۰ درصد درحال انجام است.

او با اشاره به اینکه طرح بهارستان به منظور اصلاح، توسعه و احداث شبکه‌های برق مناطق روستایی در کشور اجرا می‌شود، افزود: ۹ پروژه برق‌رسانی روستایی، ۱۱ پروژه توسعه و ۶ پروژه جابه‌جایی پایه‌های شبکه برق، در قالب این طرح طی سال‌جاری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، یکی از شرکت‌های برتر کشور با شاخص مثبت، در زمینه اجرای طرح بهارستان است.

عوض‌زاده، با بیان اینکه ۹۹.۷ درصد روستاهای سیستان و بلوچستان از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، بیان کرد: این شرکت، کار برق‌رسانی به تمام روستاهای دارای مجوز این منطقه را انجام می‌دهد.

او خاطرنشان کرد: جابه جایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن برای مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستایی، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه و تامین برق متقاضیان از جمله اهداف طرح بهارستان است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا