کد خبر: 290901113572
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رفاه ۲۴ ساعته در دستان شما

امروز دیگر برای انجام امور بانکی پرکاربرد مانند انتقال و دریافت وجه نیاز نیست در میان گرفتاری‌ها، مشغله و ترافیک روزمره حتما به شعب به طور حضوری مراجعه کرد و تمام بانک‌ها برای تسهیل و تسریع امور بانکی از اپلیکیشن‌های بانکی اختصاصی خود رونمایی کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در حال حاضر اکثر خدمات بانکی که قبلا برای انجام آن‌ها به شعب بانک‌ها مراجعه می‌کردیم دیگر با استفاده از گوشی‌های هوشمند و به‌طور آنلاین انجام می‌شوند.

در راستای حرکت از مدل کسب‌وکار بانکداری سنتی به رویکرد اکوسیستمی، استراتژی بانک‌ رفاه کارگران به جای محصولات بر مشتریان متمرکز شده است.

سفر بانک‌ به سوی مشتری‌محوری با بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال و از طریق ایجاد شراکت‌های هدفمند و باز مهندسی فرآیندها و ساختار کنونی بانک در بستر اکوسیستم بانکداری دیجیتال آغاز شده است و با تغییر شیوه عملیات درصدد آنیم تا انعطاف‌پذیری، میزان دسترسی و شفافیت را برای مشتریان افزایش دهیم.

به این ترتیب، بانک تبدیل به شریکی قابل اعتماد برای مشتری می‌شود که به وی در راستای زندگی آسان‌تر، خدمات شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد.

بانک رفاه کارگران نیز مانند سایر بانک‌ها در اولین گام اقدام به طراحی و توسعه اپلیکیشن اختصاصی خود کرد و آن را در دسترس مشتریان خود قرار داد.

اپلیکیشن «همراه بانک رفاه» برای انجام امور بانکی پرکاربرد نظیر کارت به کارت، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (ساتنا، پایا و پل)، استعلام موجودی، پرداخت قبوض و غیره طراحی شده تا مردم را برای انجام این امور ساده از مراجعه به بانک و یا دستگاه‌های خودپرداز بی‌‎نیاز کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا