کد خبر: 24070049902
بازار

رقابت ۴ میلیون و ۷۲۸ هزار نفر برای خرید ۹ هزار خودرو

براساس آمار در طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو در مجموع ۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۹۲۴ نفر برای خرید ۹ هزار خودرو شرکت کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۴ مهرماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

در این طرح، ۴ محصول رانا پلاس، پارس سال، ۲۰۷ دستی پانوراما، دنا پلاس اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه عرضه شده است.

براساس این گزارش در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو برای خودروی رانا پلاس ۴۲۴ هزار و ۹۲۸  نفر برای ظرفیت ۲ هزار دستگاهی این خودرو و برای پارس سال ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۲۰ نفر برای ظرفیت ۳ هزار دستگاهی این محصول اقدام به ثبت نام کرده بودند.

علاوه بر این برای خودروی پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۹۹۳ هزار و ۶۸۱ نفر برای ظرفیت ۲ هزار دستگاهی این خودرو و  برای دنا پلاس توربو اتوماتیک ۲۳۷ هزار و ۲۹۵ نفر برای برای ظرفیت ۲ هزار دستگاهی این خودرو در سایت ایران خودرو ثبت نام کرده بودند.

براساس آمار در طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو در مجموع ۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۹۲۴ نفر برای خرید ۹ هزار خودرو شرکت کرده بودند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا