کد خبر: 22010177427
بازاربازارها و خدمات مالی

رمزارزداران بخوانند / ۵ خبر و ۳ پیش‌بینی مهم برای بازار

برخی کارشناسان عقیده دارند که احتمالا بیت‌کوین تا حدود ۴۰ هزار دلار اصلاح می‌کند و بعد صعود می‌کنند و برخی دیگر عقیده دارند از ۴۰ هزار دلار هم ریزش می‌کند. بیت‌کوین چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بیت‌کوین تا محدوده ۴۱ هزار و ۸۰۰ دلار ریزش کرده و کارشناسان عقیده دارند اگر محدوده ۴۲ هزار دلار از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار می‌ریزد.

فعالیت نهنگ‌ها اغلب به عنوان یک شاخص تاثیرگذار بر قیمت بیت‌کوین در نظر گرفته می‌شود . یک صفحه توئیتر به نام Capital15C در توئیتر فعالیت نهنگ‌ها را به اشتراک می‌گذارد.

او داده‌های نهنگی را به اشتراک گذاشته که روزانه یک میلیون دلار بیت‌کوین بدون توجه به قیمت می‌خرد. این کف پول حالا حدود ۹ هزار بیت‌کوین نگهداری می‌کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا ایده استفاده توئیتر از ارز دیجیتال دوج‌کوین را داد. او ادعا می‌کند قصد دارد توئیتر را برای مردم جهان مقرون به صرفه‌تر کند.

ایلان ماسک اخیرا ۹/۲ درصد از سهام توئیتر را خرید. این هزینه چند میلیارد دلاری او را به بزرگ‌ترین سهامدار توئیتر تبدیل کرد. علاوه بر این ایلان ماسک ۸۰ میلیون دنبال‌کننده در توئیتر دارد.

به گزارش u.today در مجموع ۳۶۴۳۱ قطعه زمین در مرحله مقدماتی متاورس شیبا در بازار عرضه می‌شود. اما متاورس شیبا ۱۰۰۵۹۵ قطعه زمین دارد و به زودی آن‌ها هم عرضه می‌شوند.

Luna Foundation اعلام کرد که ۱۷۶ بیت‌کوین دیگر بیت‌‎کوین خریداری کرده است. LFG اکنون بیش از ۱/۷ میلیارد دلار بیت‌کوین در اختیار دارد. بنیاد لانا یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور برای تقویب ارز دیجیتال TERRA است.

پیش‌بینی‌ها

یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم Glassnode می‌گوید: قیمت‌های بالاتر برای بیت‌کوین اجنتاب ناپذیر است. قیمت صعود را در سطوح تاریخی شروع می‌کند. یان آلمان به ۵۲۷۰۰ دنبال‌کننده خود در توئیتر می‌گوید: روند بلندمدت بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال صعودی است.

از طرفی یک معامله‌گر ارزهای دیجیتال به نام donalt می‌گوید: علی‌رغم خریدهای سنگین بنیاد لانا و مایکل سیلور باز هم خرس‌ها بر بازار چیره شدند.

Credible  یک تحلیلگر با نام مستعار هم اوایل این ماه، زمانی که بیت‌کوین بالای ۴۷ هزار دلار بود به ۳۲۲ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت:

یک نهنگ بزرگ سفارش‌های زیادی برای خرید بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۴۰ تا ۴۴ هزار دارد. این نهنگ انقدری بزرگ هست که بتواند کمی قیمت را قبل از صعود کاهش دهد.

کارشناسان عقیده دارند برای اینکه بتوانیم از گارد نزولی فرار کنیم باید قیمت بیت‌کوین بالای ۴۳ هزار دلار بسته شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا