کد خبر: 2202991635
اخبار شرکت ها

رمز موفقیت در اقتصاد به تولید ختم می‌شود

مدیرعامل لوازم خانگی پارس معتقد است که تولید لوکوموتیو تمام بخشهای اقتصادی است و رمزهای موفقیت در اقتصاد به تولید ختم می شود.

حسین رحمانی نیا گفت: بخش تولید لوکوموتیو تمام بخشهای اقتصادی کشور است و این لوکوموتیو نیاز به تقویت دارد که در صورت رسیدگی نکردن با مشکلاتی روبه رو می شوند .
وی افزود: یکی از موضوعات اصلی سرمایه در گردش است که گریبانگیر بیشتر واحدهای تولیدی است که با تامین آن بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی لوازم خانگی مرتفع می‌شود. راه صادرات از تولید می‌گذرد و برای صادرات بهتر باید تولید تقویت شود و این خود باعث اشتغالزایی است و تولید حلال مشکلات اقتصادی کشور است؛ به همین دلیل رهبر انقلاب در چند سال اخیر به تولید توجه و تاکید ویژه‌ای کرده‌اند. برای جهش تولید نقش دولت بسیار پررنگ است .
رحمانی نیا افزود: شرایط اقتصادی کنونی مشابه شرایط جنگی است و هر اقدامی که در زمان جنگ انجام شده است باید در شرایط کنونی انجام شود.
در زمان کرونا شرکت‌های تولید با مشکلاتی چون توقف و رکود تولید مواجه شدند. دولت باید حمایت جدی خود را از طریق اقداماتی مانند پرداخت نقدینگی به واحدهای آسیب دیده از کرونا اعمال کند تا بتوانند در پساکرونا با موفقیت، کمبودها و کسری‌ها این دوران را جبران کنند.
مدیرعامل  لوازم خانگی پارس ادامه داد:  بحث قرنطینه مواد اولیه وارداتی دیگر مشکل پیش‌روی صنعتگر است که باعث تاخیر در روند تولید شد. بخشی از مقررات سختیگرانه گمرک در دوران کرونا باید کنار گذاشته می‌شد و تا حدودی انجام شد ولی کافی نبود و پس از کرونا باید اهتمام لازم صورت گیرد تا وقفه حاصله جبران شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا