کد خبر: 0810999994
روزنامهصنعت و معدن

رونق حضور صنایع پلاستیک در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

لیلا ابوالفتحی

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ویترین تمام قد صنعت لوازم خانگی در کشور است که هر ساله منتظران زیادی دارد ولی امسال تقریبا دو سوم سالن‌های آن به صنایع پلاستیک اختصاص داشت.

صنعت لوازم خانگی به عنوان یکی از صنایع پیشران  هر کشوری است و کشور ترکیه با عرضه و صادرات این محصول توانسته است جایگاه خاصی در بازار بین‌المللی و ارزآوری قابل توجهی برای کشور خود دست و پا کند.

انجمن صنایع لوازم خانگی با ۲۵۰ عضو یکی از مهم‌ترین تشکل‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی  و مت.لی برگزاری این نمایشگاه است.

امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا نمایشگاه در سطح داخلی برگزار شد و  خبری از حضور خارجی‌ها نبود.

به گفته عباس هاشمی، دبیرکل این انجمن، در این دوره از نمایشگاه ۱۷۶واحد تولیدی و صنعتی در متراژی به وسعت بیش از ۱۶هزار متر مربع حضور داشتند

امسال هم طبق روال گذشته سری به این نمایشگاه زدم.

بعد از بازدید از نمایشگاه چند نکته قابل توجه بود: غرفه نداشتن اعضای هیات‌مدیره انجمن به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه -که در گزارشی دیگر به آن پرداخته خواهد شد-، حضور کم‌رونق برندهای مطرح و جای خالی آن‌ها در این عرصه بین‌المللی و حضور پررنگ صنایع پلاستیک.

در این دوره از نمایشگاه بازدید عموم آزاد نبود و فقط دعوت‌شدگان اجازه ورود داشتند.

توقع مراجعه‌کننده بعد از حضور  هرساله در نمایشگاه بین‌المللی، تنوع و حضور برندها و حضور لوازم خانگی بزرگ و کوچک در ان است اما در این دوره با سالن‌های متعدد عرضه پلاستیک  مواجه می‌شود.

مخاطب نمایشگاه انتظار دارد که روند هرساله برگزاری رو به ارتقای کمی و کیفی حرکت کند و نه هر سال با کاهش  و نزول کیفیت برگزاری مواجه شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا