کد خبر: 10030185063
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رونمایی از”گواهی سپرده شمش طلا”ی بانک ملت

گواهی سپرده شمش طلا با مشارکت بانک ملت، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو)، بورس کالا وشرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مراسم امضای قرارداد خزانه داری و رونمایی از گواهی سپرده شمش طلا با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل، سیدکاظم چاوشی عضو هیات مدیره بانک، مجید ابراهیمی و محسن شجاع معاونان مدیر عامل، وجیه الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ابوذر شکری  مدیرعامل و محمد پروین رییس هیات مدیره شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی زرشوران، رحمتی معاون مدیرعامل بورس کالا و تعدادی از مدیران ارشد این بانک برپا شد.

قرارداد خزانه داری شمش طلا با هدف فراهم آوردن مقدمات انتشار گواهی سپرده شمش طلا طبق قوانین و مقررات شرکت بورس کالای ایران و با توجه به پذیرش بانک ملت به عنوان انبار بورس کالای ایران، بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، بانک ملت و شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران منعقد و به امضای مدیران عالی این سازمان ها رسید.

موضوع این قرارداد، انجام انبارداری شمش های طلای حداقل یک کیلوگرمی شرکت زرشوران برای انتشار گواهی سپرده کالایی بر پایه شمش طلا و بر اساس ضوابط شرکت بورس کالای ایران اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، حجم اولیه این قرارداد در حدود ۲۵۰ کیلوگرم شمش طلا با درجه خلوص حداقل ۹۹۷ است که این میزان با توافق طرف های قرارداد و تنظیم و ابلاغ الحاقیه، قابلیت افزایش تا ۵۰۰۰ کیلوگرم را خواهد داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا