کد خبر: 22110069054
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

رونمایی از بیمه آتش‌سوزی هوشاسا بیمه ملت

محصول «بیمه آتش‌سوزی هوشاسا» با حضور بهروز اسدنژاد، رئیس هیات‌مدیره بیمه ملت، علی رحمان‌پور، مدیرعامل شرکت لینکپ و جمعی از معاونان و مدیران بیمه ملت و استارتاپ لینکپ رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ملت، بیمه‌نامه هوشاسا یک محصول نوین بیمه‌ای مبتنی بر اینترنت اشیا است که با مشارکت و همکاری شرکت بیمه ملت و شرکت لینکپ طراحی شده است.

نام «هوشاسا» ترکیبی از دو کلمه «هوشمند» و «آسایش» است که قصد دارد جنبه‌های هوشمندی و بیمه‌ای را به مخاطب انتقال دهد.

در این محصول بیمه‌ای، واحدهای مسکونی، صنعتی و غیرصنعتی به واسطه برخوداری از دستگاه‌های هوشمند و مبتنی بر اینترنت اشیا، مشمول شرایط ویژه و قیمت‌های اقتصادی برای خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی می‌شوند.

اکنون سه گروه در این محصول در دسترس هستند:

۱) بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی هوشاسا: مشتری به واسطه نصب و استقرار دستگاه‌های هوشمند، می‌تواند تحت پوشش این محصول بیمه‌ای قرار گیرد.

این محصول علاوه بر عرضه از طریق شرکت لینکپ، از طریق کارت اعتباری (هوده کارت) نیز در دسترس است و دارندگان هوده‌کارت می‌توانند با مراجعه به سایت «هوده‌شاپ»، به خرید دستگاه‌ها و به تبع آن بیمه‌نامه هوشاسا اقدام کنند.

۲) بیمه آتش‌سوزی ساختمان‌های غیرصنعتی هوشاسا: در این محصول واحدهای صنفی، تجاری و غیرصنعتی، به واسطه نصب و استقرار دستگاه‌های هوشمند مرتبط با پوشش‌های مختلف بیمه آتش‌سوزی، می‌توانند از مزایای پوشش‌های ویژه و اقتصادی برای خرید بیمه‌های آتش‌سوزی واحدهای غیرصنعتی بهره‌مند شوند.

۳) بیمه آتش‌سوزی ساختمان‌های صنعتی هوشاسا: در این محصول واحدهای صنعتی به واسطه نصب و استقرار دستگاه‌های هوشمند مرتبط با پوشش‌های مختلف بیمه آتش‌سوزی، می‌توانند از مزایای پوشش‌های ویژه و اقتصادی جهت خرید بیمه‌های آتش‌سوزی واحدهای صنعتی بهره‌مند شوند.

بهروز اسدنژاد: تمرکز در حوزه‌های نوین، زمینه‌ساز یک بازی بی‌نهایت است

در این مراسم بهروز اسدنژاد با برشمردن نقش و جایگاه بیمه در اقتصاد؛ توجه و تمرکز بر اینترنت اشیا را به عنوان یکی از روندهای پیش‌ِرو و در راستای تعمیق تحول دیجیتال در صنعت بیمه تحلیل کرد.

بنا بر دیدگاه او، استفاده از اینترنت اشیا می‌تواند به جنبه‌های مدیریت ریسک، قیمت‌گذاری عادلانه و منصفانه و مدیریت خسارت‌ها کمک کند ضمن این‌که در ابعاد مختلف، اثرات محیط زیستی مثبت، هم در صنعت بیمه و هم در صنایع هدف دارد.

از نگاه رئیس هیات‌مدیره بیمه ملت، تمرکز در حوزه‌های نوین، زمینه‌ساز یک بازی بی‌نهایت است که می‌تواند برای کلیه بازیگران بیمه‌ای و غیربیمه‌ای مثمرثمر بوده و در خدمت مشتری و مردم باشد.

علی رحمان‌پور: هوشاسا، مسیر و حوزه جدیدی را به روی صنعت بیمه باز کرده است

علی رحمان‌پور نیز با برشمردن این موضوع که همکاری در این محصول، مسیر و حوزه جدیدی را به روی صنعت بیمه باز کرده است، آینده‌ای روشن را برای فعالیت مشترک در این حوزه نوید داد.

از نقطه نظر مدیرعامل شرکت لینکپ، این همکاری و محصول مشترک شروعی بر فضای بی‌نهایت است و گام نهادن در این مسیر، همکاری و مشارکت مستمر و طولانی‌مدت را می‌طلبد تا بتواند همراه و همراستا با نوآوری‌ها، تطبیق پیدا کند.

رونمایی از محصول «بیمه آتش‌سوزی هوشاسا» روز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ با حضور بهروز اسدنژاد، رئیس هیات‌مدیره بیمه ملت، علی رحمان‌پور، مدیرعامل شرکت لینکپ و جمعی از معاونان و مدیران بیمه ملت و استارتاپ لینکپ در مرکز همایش‌های بیمه ملت رونمایی شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا