کد خبر: 19129918660
بانک و بیمهروزنامه

رونمایی از سامانه صدور بیمه‌نامه در بانک توسعه تعاون

شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون در حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون، از سامانه صدور بیمه‌نامه به آدرس ttbimeh.com رونمایی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون اظهارکرد: این شرکت طی چهار سال فعالیت، زیرساخت‌های مهمی را برای انجام فعالیت‌های کارگزاری انواع بیمه‌نامه‌ها فراهم کرده است.

مهدیان راه‌اندازی سامانه استعلام و خرید آنلاین بیمه را خدمتی ارزنده از شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون عنوان کرد و گفت: این سامانه قدرت انتخاب میان ۲۸برند مطرح بیمه‌ای را فراهم می‌سازد و مشتری در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه به نشانی ttbimeh.comمی‌تواند نسبت به مقایسه بیمه‌نامه مد نظر خود اقدام کرده و مطابق سلیقه خود، بیمه‌نامه را انتخاب کند و پس از ثبت سفارش، هماهنگی لازم جهت دریافت نسخه فیزیکی بیمه‌نامه را انجام دهد.

او افزود: مشتریان بانک توسعه تعاون به ویژه تعاونگران جهت اطمینان بخشی فعالیت‌های اقتصادی متقاضی دریافت پوشش‌های بیمه‌ای تسهیلات، اموال، دارایی‌ها و جریان‌های نقدی خود، هستند و همچنین بانک نیز برای انجام فعالیت‌های بانکی نیاز به صدور بیمه‌نامه‌های متنوعی از قبیل بیمه تسهیلات، بیمه اموال و بیمه‌های درمان کارکنان دارد و حضور شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون موجب تسهیل و تسریع در صدور بیمه‌نامه‌های مورد نظر مشتریان است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون که در قالب رئیس مجمع عمومی سالیانه شرکت سخن می‌گفت افزود: انتظار مدیران ارشد مطابق برنامه راهبردی شرکت دستیابی به رشدهای جهشی در میزان صدور بیمه‌نامه‌های متنوع است و وجود بازاری مناسب، متشکل از جامعه تعاون، کارآفرینان و عموم مشتریان بانک می‌تواند به تحقق این اهداف و توسعه فعالیت‌ها کمک کند.

او اخذ وضعیت مطلوب صورت‌های مالی و عملیاتی مطابق گزارش حسابرس مستقل و بازرسی قانونی را مهم برشمرد و گفت: عملکرد حرفه‌ای مطابق استانداردهای مالی و حسابداری به ارزش فعالیت توسعه‌ای شرکت می‌افزاید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا