کد خبر: 15060045236
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رونمایی از «صفحه فروش اختصاصی نمایندگان بیمه ملت»

در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیر کسب و کار دیجیتال بیمه ملت که به صورت آنلاین برگزار شد، از صفحه فروش اختصاصی نمایندگان بیمه ملت رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ملت، اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه ملت، اهمیت نیاز به تفکر دیجیتال در صنعت بیمه را مدنظر قرارداد و گفت: با توجه به این‌که صنعت بیمه از صنعت بانکداری به لحاظ دیجیتالی‌شدن عقب‌تر است باید به دنبال راهی باشیم تا عرضه محصولات و کانال‌های فروش با توجه به ذائقه متفاوت مردم، بیشتر در دسترس قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت، دیجیتالی‌شدن صنعت بیمه را نه یک نیاز، که یک الزام دانست و افزود: امروزه این مهم، در کانون توجه اکثر کسب و کارهاست و اگر صنعت بیمه در برابر این تغییر مقاومت کند، بی‌شک آسیب خواهد دید.

دلفراز با یادآوری شیوع بیماری کرونا که سبب‌شده بخش قابل توجهی از صدور و عملیات بیمه به سمت کانال‌های توزیع آنلاین برود، اعلام کرد: با توجه به نگرانی شبکه‌فروش شرکت‌های بیمه در زمینه افزایش فروش آنلاین در صنعت، بیمه ملت به همت مدیریت کسب و کار دیجیتال و مدیریت فناوری اطلاعات، از سال گذشته برنامه طراحی و ایجاد صفحه اختصاصی فروش آنلاین نمایندگان را در دستور کار شرکت قرار داد.

او ادامه داد: امروز، بیمه ملت به عنوان اولین شرکت بیمه در کشور؛ با ایجاد فضایی برای فروش آنلاین و در دسترس شبکه فروش؛ از صفحه فروش اختصاصی نمایندگان رونمایی می‌کند.

مدیرعامل بیمه ملت، ایجاد تحولی بزرگ در تجربه مشتری به لحاظ فروش بیمه‌نامه را از جمله مزایای این نوآوری در بیمه ملت دانست و بیان کرد: با توجه به این‌که تاکنون صفحه فروش اختصاصی و آنلاین بیمه‌نامه، در دسترس حدود ۹۰درصد نماینده‌های بیمه ملت  قرار گرفته است؛ به زودی علاوه بر فروش بیمه‌نامه شخص ثالث، بستر فروش سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز در این پلتفرم فراهم می‌شود.

دلفراز، در همین خصوص افزود: بی‌شک؛ شخصی‌سازی فرایندها و نحوه صدور بیمه‌نامه با سهولت بیشتر، در سودآوری میزان فروش به یاری صنعت بیمه می‌آید.

مدیرعامل بیمه ملت، در پایان سخنان خود با یادآوری افزایش سرمایه ۹۷۶درصدی بیمه ملت؛ این شرکت را بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور دانست و گفت: مدیریت ریسک و ترکیب پروتفوی مناسب از دیگر استراتژی‌های بیمه ملت است تا بتواند همگام با تحولات فناوری؛ در پیشرفت صنعت بیمه کشور موثر واقع شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا